بهترین کیف‌پول ارزهای دیجیتال در سال 2022

 

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

اینکه کدام کیف‌پول «بهترین» است کاملاً به شرایط بستگی دارد و پاسخ به این سؤال برای هر فرد بسته به سطح دانش، امکانات مورد نیاز و میزان سرمایه می‌تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال، برای مبتدیان معمولاً داشتن کیف‌پولی راحت است که کار با آن آسان است و از انواع ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، اما برای افرادی که حرفه‌ای هستند و به مدیریت بیت‌کوین، رابط کاربری یا پشتیبانی بیشتر برای سایر ارزهای دیجیتال نیاز دارند زیاد مهم نیست.

ویژگی‌ها (دسترسی به اینترنت، رایانه یا تلفن همراه) نیز در بحث مناسب‌بودن کیف‌پول تأثیرگذار هستند.

کیف‌پول بیت‌کوین انواع مختلفی دارد و در سیستم‌عامل‌های مختلفی اجرا می‌شود، بنابراین هرکسی با توجه به شرایط و ویژگی‌های خود یکی از انواع کیف‌پول بیت‌کوین را انتخاب می‌کند.

به عنوان مثال شخصی که کامپیوتر شخصی ندارد از کیف‌پول موبایل استفاده می‌کند یا شخصی که گوشی هوشمند ندارد از کیف‌پول‌هایی غیر از موبایل استفاده می‌کند.

1. کیف‌پول موبایل Trust

یکی از بهترین کیف‌پول‌های بیت‌کوین (مخصوصاً برای کاربران تازه کار) است. این کیف‌پول کاملا رایگان که در اندروید و iOS موجود است، متعلق به بزرگترین صرافی ارزدیجیتال در جهان است.

Trust Walt که علاوه‌بر بیت‌کوین از هزاران سکه و توکن دیگر نیز پشتیبانی می‌کند، با بیش از 1 میلیون نصب و امتیاز 4.5 در گوگل پلی عنوان محبوب‌ترین کیف‌پول ارزدیجیتال را از آن خود کرده است.

این کیف‌پول از تمامی ویژگی‌های مهم امنیتی کیف‌پول مانند رمز عبور، پین، پشتیبان، قفل اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

مزایا:

  • امنیت بالا
  • رابط کاربری آسان
  • پشتیبانی از هزاران سکه و توکن

معایب:

  •  فقط برای موبایل موجود است.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید بیت‌کوین

2. کیف‌پول سخت‌افزاری لجر

یکی از امن‌ترین گزینه‌ها برای ذخیره بیت‌کوین کیف‌پول سخت افزاری است و شرکت فرانسوی لجر در حال حاضر بزرگترین تولید ‌کننده این نوع کیف‌پول است.کیف‌پول‌های سخت ‌افزاری لجر کلیدهای خصوصی را کاملا ایمن و آفلاین نگه می‌دارند و اگر قفل جعبه قبل از خرید باز نشد، باید مطمئن باشید که هک کردن آن‌ها تقریباً غیرممکن است.
کیف ‌پول لجر تقریباً از تمام ارزهای دیجیتال معتبر به اضافه هزاران توکن پشتیبانی می‌کند. از این رو، یک کیف ‌پول برای نگهداری بیشتر ارزهای دیجیتال کافی است.

مزایا:

  •  امنیت بسیار بالا
  •  پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال (بیش از هر کیف ‌پول سخت‌ افزاری دیگری)
  •  تیم توسعه و پشتیبانی بسیار قوی

معایب:

  •  برای استفاده روزمره مناسب نیست.
کیف پول ارزهای دیجیتال
کیف پول ارزهای دیجیتال

3. BlueWallet

BlueWallet یک اپلیکیشن موبایل برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است که فقط بیت‌کوین را پشتیبانی می‌کند.

اگرچه پشتیبانی از ارز واحد ممکن است یک نقطه ضعف باشد، بلوتوث دارای ویژگی‌هایی برای مدیریت بیت‌کوین است که در کیف‌ پول‌های چندگانه مشاهده نمی‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف‌ پول پشتیبانی از شبکه لایتنینگ است. این کیف‌ پول کاملاً متن باز است و کنترل کلیدهای خصوصی را به کاربر می‌دهد.

برخلاف اکثر کیف ‌پول‌های حرفه‌ای که رابط کاربری خوبی ندارند، استفاده از بلوتوث برای کاربران مبتدی آسان است. بنابراین اگر به دنبال یک کیف‌ پول حرفه‌ای بیت‌کوین با رابط کاربری نه چندان دشوار هستید، Bluewallet می‌تواند انتخاب شما باشد.

مزایا:

  •  امنیت بالا
  • امکانات حرفه‌ای برای مدیریت بیت‌کوین
  • رابط کاربری آسان
  •  متن باز است.

معایب:

  • فقط از بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند.
  •  فقط نسخه موبایل دارد.

بیشتر بخوانید: چرا رمزارز ها تفاوت قیمت دارند؟

4. کیف‌پول اگزودوس

Exodus یکی از قدیمی‌ترین کیف‌پول‌های موجود برای ارزهای دیجیتال است و از سال 2015 به کاربران ارزهای دیجیتال خدمات ارائه می‌دهد.

این کیف‌پول در ابتدا فقط برای رایانه‌های شخصی در دسترس بود، اما اکنون می‌توان آن را بر روی دو سیستم‌عامل محبوب موبایل اندروید و iOS نصب کرد. رابط کاربری زیبای Exodus علاوه بر پشتیبانی از بیش از 100 ارز دیجیتال و توکن، بی‌نظیر است.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید