بهترین بازی‌ های ارز دیجیتال!

بازی های ارز دیجیتال

خرید تتردر این مقاله به بررسی بهترین بازی های ارز دیجیتال که شما را به درآمد می رسانند صحبت خواهیم کرد. صنعت بازی ارزهای دیجیتال به دلیل فناوری بلاک‌ چین که امکان تجارت واقعی توکن‌ های غیر قابل تعویض (NFT) را فراهم می‌کند، میلیاردها دلار ارزش دارد. حتی اقتصادهای دیجیتالی وجود دارند که برای بازی کردن به شما پول می‌دهند! بازی‌ های با کسب درآمد بازی‌ هایی هستند که به بازیکنان در برابر فعالیتشان در بازی مانند انجام نبردها، پرورش شخصیت‌ های درون بازی خود، تکمیل ماموریت‌ها یا کارهای دیگر ارز دیجیتال پرداخت می کنند.
با انجام این کار، آن‌ ها می‌توانند بعداً از ارزهای دریافتی خود برای خرید NFT استفاده کنند یا مستقیماً آن را به کیف پول خود منتقل نمایند. یکی از مشوق‌ های اصلی بازیکنان برای مشارکت فعال در این بازی‌ ها ارز دیجیتال است. به همین دلیل محبوبیت بازی‌ ها برای کسب درآمد ارز دیجیتال بسیار بالا رفته است. 

10 تا از بهترین بازی های ارز دیجیتال

تانک عنکبوتی Spider Tank

Spider Tank، یکی از زیر مجموعه های انجمن بازی GALA و یک بازی رایگان مکانیکی برای کسب درآمد با استفاده از فناوری پیشرفته بلاک‌ چین است. این بازی توسط GAMEDIA که یک شرکت هلندی است طراحی شد. بازیکنان می‌توانند از طریق رقابت مبتنی‌ بر مهارت در بازی، با جمع‌ آوری منابع بازی و ارتقاء چرخه، کسب درآمد کنند. بازیکنان برای ارتقای مهارت‌ ها و قدرت شلیک خود باید انواع بدنه تانک‌ ها، سلاح‌ ها و آیتم‌ های ویژه NFT را در عرصه نبرد استراتژیک کشف کنند. علاوه‌ بر این، حالت‌ های مختلف بازی بر روی Spider Tank وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با از بین بردن دشمنان روی تانک‌ ها، به عنوان یک تیم 3 نفره، رقابت را تجربه کرده و برنده شوند.

بازی های ارز دیجیتال

بینمون Binemon

Binemon یک بازی NFT است که بر روی زنجیره هوشمند Binance اجرا می‌ شود. بازیکنان مجاز به پرورش حیوانات خانگی مجازی به نام Mons هستند و به آن‌ ها اجازه می‌دهند تا در نبردها بجنگند و جوایز را به دست آورند. دو حالت نبرد وجود دارد که عبارتند از:

  • Player-Vus-Environment (PvE) 
  • Player-Van-player (PvP)

Mon ها تنها چیزهایی نیستند که بازیکنان Binemon می‌توانند جمع‌ آوری کنند. آیتم‌ های خاصی به نام Ambrosia (AMB) وجود دارد که می‌توان آن‌ ها را در مناظر بی‌ نهایت جهان باز یافت. بازیکنان می‌توانند از AMB برای تقویت و ارتقای Mons خود استفاده کنند. BIN، توکن بومی BEP-20 Binemon است که برای خرید تخم‌ های Mons در بازار Binemon استفاده می‌شود. چهار نژاد مختلف از تخم های Mons وجود دارد که بازیکنان به صورت تصادفی دریافت خواهند کرد که عبارتند از: گربه، سگ، اسب شاخدار و تیتان.

بازی های ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: خرید تتر

Plant VS Undead بازی‌ ارز دیجیتال همه کاره!

Plant vs Undead یک بازی کاملاً همه کاره است و که منجر به دریافت توکن‌ های PVU می‌ شود. هنگامی که دارایی‌ های درون بازی Plant vs Undead خود را به شکل توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) کنترل می‌کنید، راهی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید با انجام بازی درآمد کسب کنید. این همان چیزی است که آن را تبدیل به یک بازی برای کسب درآمد می‌کند. این یک بازی است که در آن بازیکنان می‌توانند مزرعه خود را مدیریت کنند و ارز درون بازی به نام Light Energy (LE) را تولید نمایند.

در حال حاضر، توک ن‌های Light Energy را می‌توان به رمز ارز رمز پایه‌ ای که با نام Plant vs Undead Token (PVU) شناخته می‌شود، تبدیل کرد. این توکن در صرافی‌ های غیر متمرکز مختلف قابل معامله است. برای به دست آوردن LE، باید دانه‌ ها را برداشت کنید، ماموریت‌ های روزانه مانند آبیاری گیاهان دیگر بازیکنان و به طور کلی هر چیز دیگری که در اطراف مزرعه است انجام دهید. در زمان نگارش این مقاله، توکن Plant vs Undead (PVU) دارای ارزش 0.675261 دلار آمریکا است که آن را به یک توکن قوی برای کسب درآمد تبدیل می‌کند.

بازی های ارز دیجیتال

Gods Unchained

Gods Unchained یک بازی است که توسط تیمی با همین نام در پشت راه حل مقیاس‌ پذیری لایه ۲ اتریوم به نام Immutable X ساخته شده است. این بدان معناست که بازی بر روی اتریوم اجرا می‌شود و از Immutable X استفاده می‌کند. که در آن برنامه‌ های غیر متمرکز می‌توانند به صورت همتا به‌ همتا بدون کارمزد معامله کنند و حداکثر 9000 تراکنش در هر ثانیه قابل پردازش است.

کریس کلی، کارگردان سابق بازی Magic the Gathering، در حال حاضر کارگردان بازی Gods Unchained است. گفته‌شد، Gods Unchained یک بازی کارتی تجاری است که در آن بازیکنان با استفاده از دسته‌ ای از کارت‌ ها، کارت‌ های اصلی و کارت‌ های پیدایش با بازیکنان دیگر مبارزه می‌کنند.

کارت‌ های اصلی کارت‌ هایی هستند که در حین انجام بازی به صورت رایگان به دست می‌ آورید. با این حال، بسته‌ های کارتی نیز وجود دارد که بازیکنان می‌توانند آن‌ ها را خریداری کنند. البته باید بدانید که این کارت ها قبل از عرضه بازی فروخته شدند و دیگر تولید نمی‌ شوند! این بدان معناست که اگر می‌خواهید از آن‌ ها استفاده کنید، باید آن‌ ها را از بازیکن دیگری خریداری نمایید. تمامی کارت‌ های ارائه شده در بازی را می‌توان در بازار خرید و فروخت.

این بازی از اتریوم به عنوان ارز استفاده می‌کند. بنابراین شما به یک کیف‌ پول MetaMask یا یک کیف‌ پول که از اتریوم پشتیبانی می کند، نیاز دارید. هر کارت دارای ویژگی های متفاوت است. هر چه کارت کمیاب‌ تر باشد، می‌توان آن را گران‌ تر فروخت. در 6 دسامبر 2019، یک کارت Gods Unchained Mythic به قیمت 210 اتر به ارزش 31000 دلار فروخته شد. علاوه‌بر این، برای انجام بازی باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. به عنوان یک بازیکن جدید، یک مجموعه کارت رایگان برای شروع به شما داده می‌شود.

GODS

Gods Unchained توکن خود را دارد که به نام GODS شناخته می‌شود و که یک توکن ERC-20 است. می‌توانید از توکن‌ های GODS برای ساخت NFT، خرید بسته‌ ها از Gods Unchained Marketplace استفاده کنید. حتی می توان با نگه‌ داشتن توکن‌ ها در Immutable X، جوایز بیشتری کسب کرد. این توکن همچنین نشان‌ دهنده قدرت رأی‌ دهی است و شما را قادر می‌سازد در پیشنهادات حاکمیتی شرکت کنید که بر توسعه آینده بازی تأثیر می‌گذارند. در حال حاضر، توکن GODS با قیمت 6.69 دلار آمریکا معامله می‌شود که آن را به یکی از با ارزش‌ ترین توکن‌ های بازی در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.

بازی های ارز دیجیتال

Axie Infinity

Axie Infinity اولین بازی مبتنی‌ بر اتریوم بود که در 8 آگوست 2021 به فروش 1 میلیارد دلاری رسید. این بازی بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. این بازی یکی از  محبوب‌ ترین بازی های در حال حاضر است که توسط یک شرکت ویتنامی معروف به Sky Mavis ساخته‌شده است. Axie Infinity در اصل یک بازی الهام گرفته از پوکمون است که در آن می‌توانید تیمی از موجودات به نام Axies بسازید و از آن‌ها برای مبارزه با بازیکنان در حالت Arena یا مبارزه با دشمنان در حالت Adventure استفاده کنید.

دو ارز رمز نگاری شده در بازی وجود دارد که ارز اصلی‌ آن‌ Axie Infinity Token (AXS) و دیگری Smooth Love Potion (SLP) است.
هر Axie یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) است که ارزشش، مهارت‌ ها و همچنین کمیاب بودن آن را تعیین می کند. آن ها معمولاً از 100 دلار تا 1000 دلار و در موارد بسیار کمیاب به صدها هزار دلار فروخته می شوند. مانند Axie #1733 (Venom) که در 23 مارس 2019 به قیمت 110 ETH فروخته شد. برای شروع بازی Axie infinity، باید سه Axie را در بازار خریداری کنید. 

بازی های ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره دیسنترالند

Gala Games: Town Stars

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی‌ بر بلاک‌چین با طیف گسترده‌ ای از دسته‌ بندی بازی‌ های رمزنگاری است. سکه GALA به عنوان یک جایزه و یک توکن ابزاری برای تراکنش‌ های درون بازی بازیکنان ارائه می‌شود. در بازار NFT گالا گیمز، نه تنها می‌توان توکن‌ ها را معامله کرد، بلکه اقلام درون بازی را نیز می‌توان با قیمت معینی بسته به نادر بودن آن‌ها، توسط ارزهای دیجیتال متعددی فروخت و جمع‌ آوری کرد.

گالا گیمز عمداً از بلاک‌ چین استفاده می‌کند تا به بازیکنان مالکیت انحصاری آیتم‌ های بازی‌ ها به‌ عنوان NFT و توکن ERC-20 در بلاک‌ چین اتریوم را بدهد. به عبارت دیگر، هر آیتم درون بازی و وضعیتی که توسط بازیکنان جمع‌ آوری می‌شود، دارایی‌ های قابل تأیید در بلاک‌ چین خواهد بود. حتی زمانی که حساب‌ آن‌ ها از پلتفرم‌ ها به حالت تعلیق در آمده‌باشد. خبر خوب این است که ادغام Gala Games با دیگر بازی‌ های رمزنگاری شده در آینده، بازیکنان را قادر می‌سازد NFT ها را از یک بازی به بازی دیگر منتقل کنند. 

بازی های ارز دیجیتال

ایلوویوم Illuvium بازی‌ ارز دیجیتال پر پول!

Illuvium یک بازی متن باز سه بعدی RPG در بلاک‌ چین اتریوم با گیم‌ پلی نبرد خودکار است. مانند گیم‌ پلی‌ های RPG قدیمی، وظیفه اصلی بازیکنان پیروز شدن در جنگ‌ ها، انجام ماموریت‌ ها و ارتقای رتبه‌ است. جوایز، توکن‌ های ILV هستند. در بازار ایلوویوم، هم Illuvials و هم آیتم‌ های درون بازی را می‌توان با استفاده از پول واقعی مانند سایر بازی‌ های NFT معامله کرد.
کانون توجه ایلوویوم پس از ادغام آن با Immutable X، پروتکل‌ های راه‌حل‌ های لایه 2 برای NFT ها با هزینه‌ های صفر، روشن‌تر می‌شود. این امر باعث می‌شود که ایلوویوم بتواند برخلاف سایر پلتفرم‌های بازی مبتنی‌بر بلاک‌چین اتریوم، تجارت همتابه‌همتا را بدون هزینه GAS به جامعه خود ارائه دهد.

∞جهت خرید ایلوویوم کلیک کنید∞

بازی های ارز دیجیتال

Decentraland

Decentraland یک بازی رمزنگاری واقعیت مجازی سه بعدی است که بر روی بلاک‌ چین اتریوم طراحی شد. بازیکنان می‌توانند سرزمین‌ ها را کاوش و آواتارها و محتویات منحصر به‌ فردی را براساس ترجیحات خود ایجاد کنند. علاوه‌ بر این، بازیکنان می‌توانند از سکه MANA به عنوان یک توکن درون بازی برای خرید و فروش اقلام استفاده کنند و از فعالیت‌های اجتماعی لذت ببرند.

بازی های ارز دیجیتال

جعبه شنی The Sandbox

نه تنها Decentraland در حال استعمار دنیای بلاک‌ چین متاورس است، بلکه The Sandbox یک ستاره در حال ظهور برای بازی‌ های رمزنگاری واقعیت مجازی سه‌ بعدی با مفهوم گیم‌ پلی مشابه می باشد. بازیکنان می‌توانند از یک توکن ابزاری به نام “SAND” برای انجام معاملات در بازار و تجارت زمین‌ های دیجیتال استفاده کنند. حقه Sandbox در واقع عرضه محدود 166464 زمین است که تقاضا را بالا می‌برد.
در مورد گرافیک و رابط کاربری، بازیکنان The Sandbox راه‌ های خود را برای کسب درآمد از محتوا انتخاب می‌کنند و در عین حال تجربه کلاسیک Minecraft را به یاد می‌آورند که در آن مناظر و آیتم‌ ها به شکل بلوک هستند. بهترین راه برای کسب درآمد در Sandbox، تجارت زمین و اشیاء و تکمیل وظایف درون بازی است.

بازی های ارز دیجیتال

Age of Rust بازی‌ ارز دیجیتال هیجان انگیز!

تصور کنید در یک دنیای فاجعه بار در قرن 44 بیدار می‌شوید که در آن هوش مصنوعی و ماشین‌ ها قدرت را به دست گرفته‌اند. شما دنیای اسرارآمیز را کشف و پازل‌ هایی را برای جمع‌ آوری نشانه‌ ها کامل خواهید کرد. Age of Rust یک بازی RPG پسا آخرالزمانی است که تحت پروتکل ENJIN ساخته شده است. این بازی مبتنی‌ بر اتریوم است و هدف اولیه بازی جلب علاقه مردم به دنیای بلاک‌ چین است.
بازیکنان در جستجوی گنج هستند که همان  24 بیت‌ کوین پنهان‌شده توسط سازنده بازی است.

بازی های ارز دیجیتال

نتیجه گیری

بازی برای کسب درآمد، داغ‌ ترین موضوع در حال حاضر در فضای ارزهای دیجیتال است. با پیاده‌ سازی‌ های مختلف توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT)، بازیکنان کنترل بیشتری بر دارایی‌ های درون بازی خود نسبت به قبل دارند. همچنین به بازیکنان این فرصت داده می‌شود که با بازی مستقیم یا با ایجاد بازی و سپس فروش NFT های درون بازی در بازارهای خاص، توکن به‌ دست آورند.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید