پیش بینی آینده ارز دیجیتال پولکادات!

آینده ارز دیجیتال پولکادات

آینده ارزهای دیجیتال از جمله عواملی است که می تواند ما را بر سر دو راهی خریدن یا نخریدن یک ارز قرار دهد. از طرفی روش هایی وجود دارد که به کمک آن ها می توانیم آینده و نحوه رفتار رمز ارزها را پیش بینی کنیم. یکی از پروژه های پر طرفدار این روزها، پولکادات و ارز دیجیتال دات است. اما برای یک سرمایه گذاری مناسب روی آن لازم است تا پیش بینی ارز دیجیتال پولکادات را انجام دهید و یا با کمک تحلیل های مختلف نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای انجام این کار باید بدانید که پولکادات چیست و از زمان معرفی تا کنون چه مسیری را طی کرده است. شناخت این ارز دیجیتال و مطالعه گذشته آن تا حدودی به ما در پیش بینی رفتار آن در آینده کمک خواهد کرد.

ارز دیجیتال پولکادات چیست؟

یکی از پروژه های جذاب و پر از خلاقیت کریپتو کارنسی، پولکادات است. پولکادات یک پروتکل زنجیره ای است و هدف آن این است که بتواند بین بلاک چین های مختلف همکاری گسترده ای ایجاد کند. این همکاری ها توسط کاربران اداره می شود و فضایی کاملا خصوصی و غیر متمرکز دارد. نتیجه اجرایی شدن این هدف، ایجاد خدمات جدید بود.

آینده پولکادات را می توان بسیار روشن تصور کرد. چرا که هر نوآوری و خلاقیتی در دنیای ارزهای دیجیتال می تواند موفقیت را به همراه داشته باشد. از جمله مهم ترین توسعه دهندگان این طرف بنیاد وب 3، پیتر زابان، رابرت هاربرمایر و گوین وود هستند.

اولین چیزی که در آینده این پروژه می توان مشاهده کرد، ساخت اینترنت 3 به صورت کاملا غیر متمرکز است. به همین علت بسیاری از کارشناسان کاربران و علاقمندان را به سرمایه گذاری در آن تشویق می کنند.

توکن بومی این پروژه، ارز دیجیتال دات (DOT) است. با خرید این توکن، امکان شرکت در تصمیم گیری های این مجموعه به شما داده خواهد شد. اهداف دات در سه مورد زیر خلاصه می شود :

  • ایجاد پیوند از طریق پاراچین
  • سهام داری
  • حاکمیت بر شبکه

مناسب ترین لقبی که به پروژه پولکادات می توان داد، “جاه طلبانه ترین پروتکل دنیای کریپتوکارنسی” است! جذب 140 میلیون دلار سرمایه در سال 2017 از موفقیت های پولکادات بود و از همان جا بود که به عنوان رقیب اصلی اتریوم شناخته شد.

بیشتر بخوانید : چگونه روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

آینده ارز دیجیتال پولکادات

پیش بینی آینده پولکادات

در فهرست ارزهای دیجیتال رتبه 12 جدول به ارز دیجیتال پولکادات داده شده است. به دلیل نوسان زیاد این ارز، یکی از بهترین گزینه ها برای ترید شناخته می شود. با بررسی ظرفیت های پروژه می توانید آینده آن را تا حدودی پیش بینی کنید.

مزیت این پروژه هیجان انگیز این است که بدون نیاز به انتشار فورک و به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این مورد ثبات شبکه را به همراه دارد و آینده بهتری را برای پولکادات رقم می زند.

الگوریتم گرندپا بیب

الگوریتم اجتماعی پروژه پولکادات، الگوریتم Grandpa-babe است. این الگوریتم را می توانیم یکی از تاثیر گذارترین موارد بر روی آینده پولکادات بدانیم. ساختار کارآمد این الگوریتم که از دو الگوریتم اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS) تشکیل شده، از مزایای هر دو الگوریتم استفاده می کند.

پاراچین

پاراچین از دیگر ویژگی های تاثیر گذار بر روی آینده پولکادات است. راه اندازی یک ارز دیجیتال روی شبکه اتریوم انجام پذیر است. اما ایجاد یک شبکه مخصوص به خود نمی تواند روی اتریوم انجام شود. طبق ویژگی های پروژه پولکادات، توسعه دهندگان می توانند در Relay که زنجیره مرکزی آن است، شبکه جدید ایجاد کنند که مقیاس پذیری و امنیت شبکه اصلی را دارد.

این شبکه های جدید ایجاد شده را پارچین می گویند که احتمالا تاثیرات بسیار مثبتی روی آینده پولکادات دارند.

پیش بینی قیمت پولکادات

ویژگی های گفته شده در بالا احتمالا شما را مشتاق به سرمایه گذاری روی این ارز کرده است. خرید و فروش پولکادات نیازمند کیف پول های پولکادات است که بهترین آن ها پولکاولت (Polkawallet)، اکسودوس (Exodus Wallet)، لجر نانو اس (Ledger Nano S)، سیف پل (SafePal Wallet)، اتمیک ولت (Atomic Wallet)، Crypto.com و تراست ولت (Trust Wallet) هستند.

طبق پیش بینی ها، قیمت این ارز در سال 2022، به 7.78 دلار رسید که این مبلغ در سال 2024 سقف 16.4 دلار را خواهد زد. با بررسی نمودارهای تحلیل کارشناسان مختلف به صعودی بودن قیمت پولکادات در آینده پی می بریم. به طوری که در سال 2030میانگین قیمت آن 165 دلار پیش بینی شده است. این یک گزینه وسوسه کننده برای سرمایه گذاران است!

پیش بینی سایت Coin Price Forecast

این سایت که یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه ارز دیجیتال است، آینده پولکادات را بسیار امیدوار کننده می داند. تحلیلگران آن، قیمت پولکادات را در سال 2024، 43.23 دلار پیش بینی کرده اند.

پیش بینی سایت Cryptonewsz

سایت معتبر بعدی که برای پیش بینی ارزهای دیجیتال مختلف کاربرد دارد، Cryptonewsz است که قیمت پولکادات در سال 2025 را در حدود 90 دلار تخمین زده است.

پیش بینی پلتفرم Coinarbitragebot

کوین آربیتراژ بات، سومین پلتفرم پیش بینی ارز دیجیتال است که نظریه های خوش بینانه آن نسبت به پولکادات باعث شده تا قیمت آن را در سال 2024 حدود 63 دلار تخمین بزند.

بیشتر بخوانید : بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری

آینده ارز دیجیتال پولکادات

آینده پولکادات به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که می دانید، رقیب اصلی شبکه هایی مانند پولکادات، کاردانو و سولانا، اتریوم است. اتریوم یک مانع سرسخت بر یر راه پیشرفت این شبکه هاست. اما نظریه های بسیار هم وجود دارد که شانس آن را بسیار کم می داند. ویژگی هایی مانند کارمزد بالا، سرعت تایید تراکنش کمتر و مشکلاتی که در مقیاس پذیری آن وجود دارد، آینده اتریوم را نا مشخص می کند.

جمع بندی

با توجه به نکات گفته‌شده در این مقاله و همچنین مطالعه مقالات دیگر در رابطه با ترید و هولد ارز دیجیتال پولکادات می توانید تا حدودی آینده این ارز را پیش بینی کنید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال پر از فراز و نشیب و نوسان است و به صورت ناگهانی تغییر می کند. بنابراین سعی کنید بهترین و عاقلانه تصمیم را در مورد گزینه های سرمایه گذاری خود بگیرید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید