چگونه وام پرفکت مانی را دریافت کنیم؟

وام پرفکت مانی

یکی از مهم ترین پلتفرم ها در حوزه نقل و انتقالات پولی در سطح بین المللی، پرفکت مانی است که هم برای افراد عادی و هم برای کسب و کارهای مختلف کارایی بسیاری دارد. میزان خدماتی که این شرکت به کاربران خود ارائه می دهد به قدری بود که توانست در مدت کوتاهی محبوبیت بالایی به دست آورد. یکی از این خدمات وام پرفکت مانی بود که در ادامه در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

گرفتن وام از پرفکت مانی مراحل پیچیده ای ندارد و شما می توانید به راحتی از مزایای آن برخوردار شوید. این سیستم کمک می کند تا افراد بیشتری به عنوان کاربر در این سایت ثبت نام کنند. چرا که این خود کاربران هستند که به یکدیگر وام می دهند یا از هم وام می گیرند! پرفکت مانی چه برای وام دهندگام و چه برای وام گیرندگان مزایای زیادی در نظر گرفته تا از این طریق بتواند این سیستم را در جریان نگه دارد.

بیشتر بخوانید :  وریفای حساب پرفکت مانی

چرا پرفکت مانی؟

این پلتفرم امکان خرید اینترنتی از سایت های بزرگی مثل علی بابا، آمازون و … را فراهم می کند. همچین سایت های آموزشی و خدماتی بسیاری هم وجود دارند که از پرفکت مانی پشتیبانی کرده و شما می توانید به آسانی از آن ها خرید کنید یا هزینه آموزش را بپردازید.

سایت های فریلنسری خارجی زیادی وجود دارند که با گرفتن پروژه های مختلف از آن ها می توانید درآمد دلاری داشته باشید. در داخل ایران نیز افراد زیادی از جمله دانشجویان از این راه وارد بازار کسب و کار شده اند و به درآمدهای بالایی نیز دست پیدا کرده اند. این افراد می توانند در ازای کاری که انجام می دهند از کارفرما پرفکت مانی دریافت و از طریق صرافی های آنلاین داخلی، دلار پرفکت مانی را ریال تبدیل کنند.

آریامانی یکی از صرافی های مطمئن در این زمینه است که به صورت آنی پرفکت مانی و یا ووچر پرفکت مانی را تبدیل به ریال کرده و به حساب بانکی شما واریز می نماید.

از طرفی با داشتن حساب پرفکت مانی می توانید از خدمات وام آن نیز استفاده کرده و طبق قرارداد نسبت به باز پرداخت آن اقدام کنید. گرفتن وام از پرفکت مانی شرایط خاصی دارد. به طور مثال تعداد تراکنش های شما در طی یک مدت خاص و یا احراز شرایط آن از جمله مواردی است که در این مسئله اهمیت دارند.

نکته دیگری که وجود دارد این است که شما وام را از پرفکت مانی دریافت نمی کنید. بلکه طی توافقی از کاربر دیگر پرفکت مانی قرض گرفته و با نظارت پرفکت مانی آن را پرداخت خواهید کرد. این دو طرف وام دهنده و گیرنده هستند که شرایط را تعیین و قبول می کنند.

وام پرفکت مانی

بیشتر بخوانید : خرید ووچر پرفکت مانی

فاکتور Trust Score

دریافت خدمات وام پرفکت مانی قوانین خاص خود را دارد. شما باید برای گرفتن آن اعتبارسنجی شوید. به عبارتی اگر فرد قابل اعتمادی باشید این وام به شما تعلق می گیرد. Trust Score یا TS فکتوری است که اعتبار شما را سنجیده و تایید یا رد می کند. اگر TS شما بالا باشد یعنی از نظر سیستم پرفکت مانی قابل اعتماد هستید و می توانید در الویت دریافت وام نیز قرار بگیرید. این فاکتور به صورت روزانه در دسترس هر کاربر قرار می گیرد.

عواملی که بر روی اندازه Trust Score شما تاثیر می گذارد عبارت اند از:

  • تاریخ شروع
  • میزان استفاده از سیستم پرفکت مانی
  • میزان انتقال پول از طریق پرفکت مانی
  • تعداد تراکنش‌ های مالی

بنابراین در زمان انجام فرآیندهای مالی باید دقت زیادی به رتبه TS خود داشته باشید. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید به همان اندازه می توانید مشخص کنید که وام را از کدام کاربران بگیرید و سرعت روند دریافت وام نیز بیشتر می شود. از طرفی اگر وام دهنده رتبه بالایی از TS را در حساب شما ببیند، شرایط آسان تری برای دادن وام و باز پرداخت آن برای شما در نظر می گیرد.

مراحل دریافت وام پرفکت مانی

درخواست وام در سایت پرفکت مانی بدون دردسر انجام می شود. برای این کار وارد حساب کاربری خود در این سایت می شوید. در گزینه هایی که در بالای صفحه مشاهده می کنید، گزینه Deposit را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Credit Exchange کلیک نمایید. در اینجا اگر حساب کاربری شما مشکلی نداشته باشد، وارد مرحله بعد خواهید شد.

درون این صفحه با انتخاب گزینه Take a loan، فرم درخواست وام به نمایش در می آید. این فرم شامل کلیه شرایطی است که شما از وام خود انتظار دارید و اینکه می خواهید از جه کسی وام بگیرید. اگر وام دهنده خاصی را مد نظر ندارید، بهتر است، قسمت مربوط به آن را خالی بگذارید.

در نهایت درخواست خود را ثبت کرده و منتظر بمانید تا فرمتان تایید شود.

وام پرفکت مانی

از چه کسی وام پرفکت مانی را بگیریم؟

اگر نمی دانید که از چه کسی وام بگیرید، پرفکت مانی این مشکل را نیز حل کرده و لیستی از کاربرانی که قصد این کار را دارند در اختیارتان قرار می دهد. شاید بپرسید که چرا کاربران حاضر به دادنِ وام می شوند؟ پرفکت مانی با در نظر گرفتنِ شرایط ویژه و دادنِ مزایای خاص به این افراد آن ها را تشویق به این کار می کند. در نتیجه شما هیچ گاه با لیست خالی از افراد وام دهنده مواجه نخواهید شد.

برای مشاهده کاربران وام دهنده در بخش Take a loan روی گزینه View all request to lend کلیک کرده و با توجه به نیازتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.  در این برگه کلیه وام دهندگان میزان وام، نحوه برگشت پول و تاریخ برگشت را مشخص کرده اند. برای دریافت وام با مبالغ بالا باید حسابتان وریفای شده‌باشد.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی مزایای پرفکت مانی و نحوه دریافت وام از آن پرداختیم. شما نیز می توانید با افتتاح حساب در پلتفرم پرفکت مانی نسبت به دریافت وام اقدام کرده و وام دریافتی خود را در سایت آریامانی به ریال تبدیل کنید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید