آموزش تایید (وریفای) حساب پرفکت مانی

بعد از آن که سیستم پرداختی پرفکت مانی آپدیت شد، تصمیم این شرکت بر آن شد که کارمزد انتقال پول را برای افرادی که حساب کاربری خود را تایید یا وریفای نکرده اند، افزایش دهد. به همین جهت بسیاری از کاربران این سایت ترغیب شدند تا وریفای حساب پرفکت مانی خود را هر چه سریع تر انجام دهند.

اگر هنوز هم اقدامی برای تایید حساب پرفکت مانی خود نکرده اید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا جزئیات انجام آن را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم.

دلیل اصلی انجام وریفای پرفکت مانی

مدیران این شرکت هدف اصلی برای گرفتنِ تاییدیه حساب پرفکت مانی را نوعی شفاف سازی در جهت نقل و انتقالات و تراکنش هایی که به صورت روزانه انجام می شود عنوان کردند. در این صورت نظارت بر افراد و نوع عملکردشان بالاتر رفته و در مجموع امنیت این سیستم پرداختی افزایش می یابد.

علاوه بر کارمزد اضافه تری که دارندگان حساب های احراز نشده می پردازند، خدماتی نیز وجود دارند که شرکت پرفکت مانی فقط و فقط به حساب های تایید شده ارائه می دهد. بنابراین عاقلانه ترین کاری که کاربران می توانند انجام دهند وریفای حساب پرفکت مانی‌شان است. فارغ از نوع حسابی که در این سایت دارید، بهتر است هرچه زودتر برای انجام مراحل تایید آن در سایت پرفکت مانی اقدام نمایید.

انواع حساب پرفکت مانی

در زمان ساخت اکانت پرفکت مانی یکی از دو گزینه حساب شخصی (Personal) و حساب کسب‌ و کار (Business) را می توانید انتخاب کنید. اشخاص حقوقی و یا نهادها می توانند حساب بیزینسی افتتاح کنند و افراد عادی می توانند حساب شخصی داشته باشند. در هر دو صورت امکانات تجاری این سیستم برای آن ها فعال خواهد شد.

صرف نظر از تجاری یا شخصی بودن حساب پرفکت مانی، هر کدام از حساب ها می توانند در یکی از دسته زیر قرار بگیرد.

  1. معمولی : کاربران معمولی همه افرادی هستند که به تازگی حساب پرفکت مانی خود را افتتاح کرده اند.
  2. ویژه : اگر گردش حساب بالایی دارید(با دلار محاسبه می شود) و یا از زمان ساخت حسابتان حداقل یک سال می گذرد، می توانید از حساب معمولی به ویژه ارتقا پیدا کنید. از مزایای داشتن حساب ویژه، پرداخت کارمزد کمتر برای تراکنش هاست.
  3. همکاری : این حساب تنها برای نمایندگان سیستم های پرداخت و صرافی ها فعال می شود. برای داشتن این حساب باید مستقیما به گروه اجرایی شرکت پرفکت مانی درخواست دهید و منتظر تایید آن ها بمانید.

بیشتر بخوانید : خرید ووچر پرفکت مانی 

مراحل وریفای کردن حساب پرفکت مانی

به پنل کاربری خود وارد شوید.

وریفای پرفکت مانی

انتخاب گزینه settings

وریفای پرفکت مانی

 

 

ورود به بخش Account Verification و کلیک بر روی Verification Management

وریفای پرفکت مانی

وارد بخش Name Validation شوید.

وریفای پرفکت مانی

در این مرحله سه گام اساسی پیش روی شماست:

تایید هویت

برای گذراندن این مرحله باید مدارک هویتی بین المللی خود مثل پاسپورت یا گواهینامه رانندگی بین المللی را آپلود کنید. مدارک آپلود شده باید با کیفت بالا اسکن شوند و با فرمت های jpeg، png و یا jpg بارگذاری نمایید.

تایید آدرس

در بخش Address Validation باید فرایند تایید آدرس را انجام دهید. برای این کار باید ترجمه شدهء یکی از قبوض منزلتان را ارسال نمایید. دقت کنید که آدرسی که در پروفایل پرفکت مانی ثبت‌شده باید با آدرس روی قبض یکسان و تاریخ صدور آن نهایتا مربوط به 2 ماه قبل باشد . قبض نیز باید به نام شما صادر شده‌باشد.

وریفای پرفکت مانی

تایید شماره تماس

بعد از تایید مدارکتان توسط پرفکت مانی ایمیلی مبنی بر تایید شماره موبایل دریافت خواهید کرد. در صورتی که مدارک تایید شده‌باشند گزینه phone validation برای شما فعال می شود. بعد از وارد کردنِ شماره موبایل بر روی گزینه Click to receive a PIN code to the provide phone number کلیک کرده و پیامک دریافت شده را در در کادر موربوطه وارد کنید.

وریفای پرفکت مانی

جمع بندی

در تمام مدتی که مراحل گرفتن تاییدیه حساب پرفکت مانی را می گذرانید، دقت داشته باشید که اطلاعات خواسته شده را دقیق و بدون کم و کاست وارد نمایید. چرا که با ایجاد هر مشکل در مراحل گفته شده هر بار کار شما چندین روز به تعویق خواهد افتاد.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید