پایر چیست؟ راهنمای کامل استفاده از payeer

پایر

در چند سال اخیر دائما شاهد پیشرفت و زیاد شدن تعداد سیستم های پرداخت اینترنتی بوده ایم. علاوه بر سیستم های قدیمی تر مانند ویزاکارت یا پی پال پلتفرم های جدیدتری مانند پرفکت مانی، وب مانی و پایر نیز با ارائه خدمات عالی وارد این بازار رقابتی شده اند.

پایر (Payeer) یکی از همین سیستم های پرداختیست که به دلیل ویژگی های قابل قبولی که دارد به سرعت در حال محبوب شدن در میام کاربران است. به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا از صفر تا صد کیف پول پایر را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید : پرفکت مانی چیست؟

درباره پایر بیشتر بدانیم…

پایر نیز یکی از راه های پرداخت آنلاین مانند پرفکت مانی و پی پال است که به کمک آن می توان به صورت اینترنتی، انتقال پول را انجام داد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این سیستم دارد این است که مانند پرفکت مانی، هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی قائل نشده و در کنار امنیت بالایی که دارد، به دلیل رابط کاربری جذاب و ساده خود، توانسته جای خود را در میان ایرانیان باز کند.

پایر ویژگی های جدیدتری را نسبت به رقبایش ارائه داد که همین ویژگی ها باعث شد تا در لیست بهترین روش های پرداخت جهانی قرار بگیرد. ایرانیان نیز می توانند برای خرید از سایت های فروشگاهی خارجی، انتقال پول و یا نقد کردن درآمد ارزی خود از پایر استفاده نمایند. کیف پول پایر نسبت به ip ایران حساسیتی ندارد و به راحتی می توانید آن را بر روی گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی خود نصب و استفاده کنید.

پایر

پایر چه خدماتی ارائه می دهد؟

حدود 200 کشور در سرتاسر جهان، پایر را به عنوان یک شبکه پرداخت الکترونیک پذیرفته اند. کیف پول پایر خدمات بسیاری را به صورت هم زمان می تواند ارائه دهند. مثلا خرید و فروش ارز دیجیتال و یا پرداخت های خارج از کشور.

این کیف پول در بسیاری از صرافی های معتبر پذیرفته شده است. اما با توجه به نحوه عملکرد آن در می یابیم که این شبکه، صرافی داخلی خود را دارد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بتوانید شبکه های مختلفی را برای نحوه پرداخت خود انتخاب کنید. این شبکه از سیستم های دیگری مانند سیستم مالی ارز الکترونیک و یا ارز دیجیتال تشکیل شده‌است.

از طرفی با توجه به امنیت و اعتباری که کیف پول پایر به کاربرانش ارائه می دهد، کارمزدهای آن بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه تر از برخی دیگر از شبکه های پرداختی است. این نکته را به خاطر داشته باشید که پایر نیز مانند بقیه سیستم های پرداختی امکان برگشت تراکنش را نمی دهد. در واقع شما نمی توانید بعد از انتقال پول آن را کنسل کرده و یا برگردانید.

یکی دیگر از مزایای پایر این است که امکان برداشت روزانه تا سقف 2000 دلار را از طریق ویزا کارت و مستر کارت به کاربرانش می دهد. برخی دیگر از خدمات این کیف پول عبارت است از :

  • سرویس ‌های تبادل دارایی
  • مدیریت پرداخت ‌های خارجی
  • واریز و برداشت و مبادله برخی از ارزها
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال و الکترونیکی
  • ذخیره ارزهای دیجیتال خریداری شده
  • ساخت حساب فریم ‌ورک برای ذخیره و انجام تراکنش های مختلف

بیشتر بخوانید : مستر کارت چیست؟

پایر

مزایای استفاده از پایر

  1. انجام پرداخت و انتقال پول در سایت های خارجی
  2. دریافت درآمد ارزی
  3. استفاده راحت برای افراد مبتدی
  4. ارسال پول برای دیگران از طریق ادوکش (AdvCash) یا پرفکت مانی
  5. عملکرد غیر متمرکز بدون نظارت هیچ نهاد و یا دولت خاصی
  6. اهمیت نداشتن نوع فروشگاهی که از آن خرید می کنید و یا محل دریافت و پرداخت پول
  7. عدم بسته شدن ناگهانی حساب پایر
  8. امکان افزودن ماژول اختصاصی آن به تمامی وب سایت ها برای اضافه کردن درگاه پرداخت پایر

 نحوه کسب درامد از پایر

برنامه رفرال سیستم پایر یک نرم افزار است که به افراد، شرکت ‌ها و کسب و کارها کمک می‌ کند تا با استفاده از معرفی‌، مشتریان جدید جذب کنند. این سیستم به شرکت ‌ها این امکان را می‌ دهد تا به مشتریان فعلی خود اجازه دهند تا دوستان و آشنایان خود را به شرکت معرفی کرده و برای این کار پاداش دریافت کنند.

برنامه رفرال سیستم پایر امکاناتی مانند پیگیری رفرال ‌ها، مدیریت پاداش‌ ها، گزارش ‌دهی و تحلیل داده ‌ها را فراهم می ‌کند تا افراد بتوانند بهترین استراتژی‌ را برای جذب مشتریان جدید انتخاب کنند. برنامه رفرال پایر با استفاده از قدرت شبکه ‌های اجتماعی و ارتباطات شخصی، به رشد و توسعه کسب و کارها می پردازد و با افزایش تعداد مشتریان، درآمد کاربران را افزایش می دهد.

نحوه افتتاح حساب در پایر

برای افتتاح حساب در پایر نیازی به آپلود مدارک هویتی ندارید. تنها کافیست با وارد کردن ایمیل و تایید حسابتان در این سیستم ثبت نام کنید. این حساب از طریق ارزهای دیجیتال مانند تتر و بیت کوین و همچنین پرفکت مانی، ویزاکارت یا مسترکارت نیز قابل شارژ کردن است.

میزان برداشت کارمزد از طریق پایر برای تراکنش های مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما به یاد داشته باشید که برای دریافت پول یا تبدیل ارز هیچ کارمزدی از شما کسر نخواهد شد.

پایر

نتیجه گیری

سیستم پرداخت پایر یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که به کمک زنجیره بلوکی و ارز دیجیتال پایر امکان پرداخت ‌های آنلاین را فراهم می ‌کند. این سیستم به کاربران امکان می‌ دهد تا از طریق واحد پول دیجیتال پایر خریدهای خود را انجام دهند.

از مزایای این سیستم می ‌توان به سرعت، کمک به تسهیل تراکنش ‌های بین المللی و کاهش هزینه‌ های تراکنش اشاره کرد. همچنین، این سیستم می ‌تواند به کاربران امکان دسترسی به خدمات مالی بدون نیاز به بانک یا موسسات مالی را فراهم کند.  اما از طرف دیگر، این سیستم نیازمند توسعه و پذیرش گسترده ‌تر در بازارهای مختلف است تا بتواند به طور کامل جایگزین سیستم‌ های پرداخت سنتی شود.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید