آموزش گام به گام شارژ فارکس با پرفکت مانی!

شارژ فارکس با پرفکت مانی

شارژ فارکس با پرفکت مانی یکی از ابهاماتی است که بسیاری از کاربران با آن مشکل دارند و سوالات زیادی در این مورد مطرح می کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا درباره نحوه شارژ کردن اکانت فارکس با پرفکت مانی صحبت کنیم. اگر این سوال برای شما مطرح است که آیا می توانیم با پرفکت مانی حساب فارکس خود را شارژ کنیم، در حواب باید بگوییم بله. چرا که پرفکت مانی سیستمی که به شما اجازه پرداخت آنلاین در سراسر جهان را می دهد.

بنابراین بسیاری از سایت های تجاری آنلاین معتبر، پرفکت مانی را به عنوان یک روش پرداختی پذیرفته اند. فارکس نیز یکی از همین سایت ها است. برای این که بتوانید از این طریق فارکس خود را شارژ کنید، در ابتدا لازم است که حساب perfect money خود را شارژ نمایید. بعد از آن با کمک بروکر خود واریز پول را انجام دهید.

فارکس چیست؟

Forex که مخفف کلمه Foreign Exchange است بزرگ ترین بازار ارز بین المللی است که در آن با کلیه ارزهای جهان می توان تعامل برقرار کرد و نرخ تبادل هر کدام از آن ها را با هم مقایسه نمود. فارکس را قطب تجارت بین المللی می دانند.

فعالیت بازار فارکس 5 روز در هفته و به صورت 24 ساعته است که در این روزها می توانیم شاهد معاملات بسیار بزرگ میان سرمایه گذاران، بانک ها، شرکت ها و خرده فروشان باشیم که به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

تراکم معاملات در فارکس به شدت بالا بوده و بسیاری از افراد به دنبال این هستند که از نوسانات ارزی بهره ببرند. در واقع با تحلیل رفتار ارزها و نرخ هر کدام در آینده می توانند به سود خوبی برسند.

شارژ فارکس با پرفکت مانی
شارژ فارکس با پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

همان طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، یکی از روش های پرداخت الکترونیک که در سطح بین المللی قابل استفاده می باشد، پرفکت مانی است. در واقع از طریق آن می توان برای انتقال وجه به هر کجای جهان استفاده کرد.

Perfect money در سال 2007 برای اولین بار ارائه شد و مورد استفاده قرار گرفت. تا امروز مردم در بیش از 200 کشور از آن برای پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند. اما چرا پرفکت مانی انقدر محبوب شد؟ مزایای این سیستم چیست؟ در ادامه به تعدادی از مزیت های این سیستم اشاره می کنیم.

  • امنیت بالای پرفکت مانی که به دلیل استفاده از تکنولوژی رمزنگاری است و از اطلاعات شخصی و مالی کاربران محافظت می کند.
  • تراکنش ها در پرفکت مانی با بالاترین سرعت و بسیار آسان انجام می شود. بنابراین دریافت یا پرداخت وجه با آن راحت و بدون دردسر است.
  • در سراسر جهان قابل استفاده است و شما امکان نقل و انتقال پول به سراسر جهان را با پرفکت مانی دارید.
  • این سیستم مالی در زمان استفاده به هیچ عنوان از شما اطلاعات شخصی نمی خواهد و به این صورت حریم خصوصی شما حفظ می شود.

چگونگی شارژ حساب فارکس با پرفکت مانی

  1. وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی بشوید. اگر در این سایت عضو نیستید، بهاتر است مقاله ما در مورد آموزش افتتاح حساب در پرفکت مانی را مطالعه نمایید.
  2. وارد بخش واریز وجه شوید. در اینجا باید انتخاب کنید که منبع انتقال وجه حساب پرفکت مانی باشد یا حساب بانکی شما. البته این گزینه برای کاربران داخل ایران کارایی نداشته و باید از طریق صرافی های داخلی شارژ حساب پرفکت مانی خود را انجام دهند.
  3. بعد از آن که حساب پرفکت مانی را شارژ کردید، موجودی شما به صورت آپدیت شده نشان داده خواهد شد.
  4. در این مرحله وارد سایت فارکس، قسمت حساب کاربری و بخش واریز وجه شوید. گزینه perfect money را انتخاب کرده و مبلغ را وارد نمایید.
  5. تراکنش را با وارد کردن شماره حساب پرفکت مانی و شماره تراکنش وجه، تایید کنید.
  6. حساب فارکس شما با حساب پرفکت مانی شارژ شد!

شارژ فارکس با پرفکت مانی چه مزایا و چه معایبی دارد؟

مزیت ها :

  • هزینه کمتر نسبت به سایر روش های پرداخت
  • در بسیاری از کشورها پرفکت مانی را به عنوان یک راه پرداخت بین المللی شناخته اند.
  • شارژ فارکس با پرفکت مانی بسیار سریع انجام می شود.
  • امنیت بالا در پرداخت با پرفکت مانی

معایب :

  • پرفکت مانی در همه کشورها و با همه ارزها پذیرفته شده نیست.
  • ثبت نام برای پرفکت مانی امری ضروری است.
  • در برخی از کشورها پرفکت مانی در دسترس قرار ندارد.

مشکلات احتمالی شارژ فارکس با پرفکت مانی

  1. ممکن است ارتباط با سرور پرفکت مانی قطع شود و شارژ حساب فارکس انجام نپذیرد.
  2. اگر در سیستم نرم افزاری پرفکت مانی مشکلی وجود داشته باشد، حساب فارکس شارژ نمی شود.
  3. ارز پایه ای که پرفکت مانی از آن استفاده می کند، دلار آمریکا است. بنابراین اگر ارز پایه حساب فارکس، دلار نباشد، هزینه های تبدیل ارز برای شما به وجود می آید.
  4. پرفکت مانی یک حداقل و حداکثر میزان شارژ برای فارکس قائل می شود.

به طور کلی قبل از انجام تراکنش ها، کلیه قوانی و محدودیت های هر دو سایت را با دقت مطالعه نمایید و در صورتی که نیاز داشتید، با پشتیبان های هر کدام از آن ها تماس بگیرید.

شارژ فارکس با پرفکت مانی
شارژ فارکس با پرفکت مانی

راه های جایگزین شارژ حساب فارکس با پرفکت مانی

  1. در صورت نداشتن محدودیت می توانید وجه مورد نظرتان را مستقیما به حساب بانکی فارکس واریز کنید.
  2. اگر داخل ایران نیستید، می توانید از کارت های اعتباری مانند visa یا Mastercard پرداخت را انجام دهید.
  3. استفاده از سیستم های پرداخت آنلاین مانند PayPal راه دیگری برای شارژ حساب فارکس است که البته در ایران نمی توان از آن استفاده کرد.
  4. برخی از کارگزاری های فارکس امکان پرداخت با رمزارزهایی مثل بیت کوین و اتریوم را دارند.
  5. شرکت هایی از فارکس هستند که سیستم های پرداخت موبایلی مانند apple pay و یا google pay را نیز پذیرفته اند.

هنگام شارژ حساب فارکس چه نکاتی را رعایت کنیم؟

مناسب ترین روش را برای پرداخت انتخاب کنید که با توجه به شرایط مالی و محل زندگی شما بهترین گزینه ممکن باشد. کلیه هزینه های اضافی و احتمالی را پیش بینی کنید. روش های پرداختی با امنیت بالا همیشه در الویت شما باشند. یکی از شرکت های زیرمجموعه فارکس را انتخاب کنید که در مورد پشتیبانی مشتری آن مطمئن باشید.

جمع بندی

اولین گام برای شارژ حساب فارکس این است که قوانین و سیاست های کلی این شرکت را بدانید. گام بعدی اقدام برای انجام آن است که البته برای ایرانیان راحت ترین و مطمئن ترین راه استفاده حساب پرفکت مانی است. پس به نکات گفته شده در این مقاله توجه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

4.6/5 - (10 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید