4 روش برای شارژ حساب پرفکت مانی!

شارژ حساب پرفکت مانی

یکی از شبکه های بین المللی و بزرگی که برای پرداخت آنلاین جهانی استفاده می شود، پرفکت مانی (perfect money) است. این سیستم در ایران نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. چرا که بر خلاف پی پال و مستر کارت کشور ما را تحریم نکرده اند و کلیه خدمات آن به راحتی برای ایرانیان قابل استفاده است. قبل از آن که به سراغ آموزش روش های شارژ حساب پرفکت مانی برویم لازم است تا نکته مهمی را متذکر شویم. در صورتی که در پرفکت مانی افتتاح حساب انجام داده اید، لازم است که حتما اکانت خود را وریفای کنید. در غیر این صورت حسابتان امنیت کافی را نداشته و همچنین برای تراکنش های مالی باید مبلغ بیشتری را به عنوان کارمزد پرداخت نمایید.

گرچه پرفکت مانی یک سیستم خدمات رسانی شناخته شده است، اما هنوز هم بسیاری از افراد با نحوه شارژ آن آشنایی ندارند و همین عامل ممکن است که آن ها را دچار ضرر و زیان کند. در ادامه همراه ما باشید تا روش های شارژ پرفکت مانی را به صورت گام به گام برایتان شرح دهیم.

انواع حساب در پرفکت مانی

کاربران می توانند سه نوع حساب در پرفکت مانی داشته باشند که این حساب ها عبارت اند از:

  • نرمال: این حساب یک حساب عادی و استاندارد است که به کاربران جدید و بعد از ثبت نام در سایت پرفکت مانی داده می شود. حساب نرمال محدودیتی برای کاربر ندارد.
  • پریمیوم: کاربرانی که حداقل یک سال از زمان افتتاح حساب آن ها گذشته باشد می توانند حساب خود را به پریمیوم ارتقا دهند. برای این کار باید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید. مزیت داشتن حساب پریمیوم این است که در هنگام انجام حواله، 2 درصد تخفیف شامل حال شما می شود.
  • مشترک: این نوع حساب برای افرادی مناسب است که می خواهند تراکنش های تجاری وب سایت خود را ارتقا دهند. بنابراین حساب مشترک تنها به صاحبان مشاغلی که از طریق اینترنت عملیات خود را انجام می دهند در دسترس است.

روش های شارژ حساب پرفکت مانی

حواله بانکی

رایج ترین روش واریز پول به حساب پرفکت مانی از طریق حواله های بانکی است. واریز پول با استفاده از شماره حساب پرفکت مانی شما انجام شده و کارمندان بانک نیز مانند یک حساب استاندارد، انتقال را انجام می دهند. البته ممکن است پردازش انتقال بسته به عامل انتقال و یا بانک زمان های مختلفی داشته باشد. اما در هر حال سپرده ها بعد از آن که دریافت شدند، حساب شما شارژ می شود. متاسفانه در کشور ما به دلیل تحریم، بانک های داخلی اجازه انجام این امور را ندارند.

شارژ حساب پرفکت مانی با حواله بانکی
شارژ حساب پرفکت مانی با حواله بانکی

سیستم پرداخت الکترونیکی و سپرده های ارز الکترونیکی

برخی از ارائه دهندگان ارزهای الکترونیکی سپرده های خود را در اختیار پرفکت مانی قرار می دهند. این کار باعث می شود که دارندگان حساب پرفکت مانی ارز الکترونیکی مورد نظر خود را به حسابشان واریز کنند. کاربران هم می توانند واریز را به صورت یک جا و هم به صورت خودکار از حساب ارزی خود انجام دهند.

شارژ حساب پرفکت مانی با سیستم پرداخت الکترونیک
شارژ حساب پرفکت مانی با سیستم پرداخت الکترونیک

شرکای تبادل

شرکای پلتفرم تبادل پرفکت مانی این امکان را دارند که پرداخت های شما را پردازش و وجه لازم را به حسابتان واریز کنند. مزیت این روش آن است که دیگر نیازی به حواله بانکی یا حساب ارز الکترونیکی نیست. همچنین هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید بسیار منصفانه و کم است. پرفکت مانی فهرستی از شرکای تبادل مجاز دارد که از طریق آن مجاز بودن هر کدام از شرکا را می توانید بسنجید.

شارژ حساب پرفکت مانی با شرکای تبادل
شارژ حساب پرفکت مانی با شرکای تبادل

ووچر پرفکت مانی

از آن جایی که ووچرها همانند کارت های هدیه بانکی هستند، افراد می توانند کارت را صادر کنند و به دیگران هدیه دهند. به این صورت حساب شخص گیرنده شارژ شده و می تواند به راحتی از آن استفاده کند. صدور ووچر کارمزی بین 0.5 تا 1.9 درصد دارد که باید صادر کننده آن را تقبل کند.

جهت دریافت ووچر می توانید به صرافی های آنلاین مانند آریامانی مراجعه کرده و یا از شخص دیگری بخواهید تا برای شما ووچر پرفکت مانی صادر کند.

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر
شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

شارژ پرفکت مانی با بیت کوین

یکی دیگر از روش های مرسوم شارژ پرفکت مانی، استفاده از بیت کوین است. در بخش deposit حساب کاربری با انتخاب گزینه bitcoin می توانید فرم مربوطه را پر کنید. برای پر کردن فرم احتیاج به معرفی نوع شبکه پرداخت و میزان مبلغ مورد نظر دارید. همچنین باید آدرس کیف پول را نیز داشته باشید.

این روش احتیاج به تاییدیه شبکه بیت کوین دارد. در صورتی که فرم شما تایید شود، حسابتان نیز شارژ خواهد شد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که بع از انجام این عملیات حساب شما با بیت کوین شارژ می شود. در صورت نیاز باید بیت کوین را به ارز فیات دیگر تبدیل کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین
شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین

شارژ حساب پرفکت مانی از طریق صرافی آنلاین

بهترین و آسان ترین روش شارژ حساب پرفکت مانی از طریق صرافی های آنلاین است. شبکه پرفکت مانی برخی از صرافی ها را به عنوان زیر مجموعه خود انتخاب کرده و این امتیاز را به آن ها داده که بتوانند حساب کاربران را شارژ کنند. صرافی آریامالی نیز از جمله صرافی هایی است که از طریق آن می توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی با صرافی آنلاین
شارژ حساب پرفکت مانی با کمک صرافی آنلاین

قبض های الکترونیکی

این قبض ها به شما یا افرادی که شما انتخاب می کنید اجازه می دهد تا در حساب پرفکت مانی سپرده گذاری انجام دهید. این قبوض در بخش برداشت و یا سپرده نشان داده می شوند. مبلغ قبض نیز با وارد کردن کد فعالسازی و شماره آن به حساب مربوطه واریز خواهد شد.

به طور کلی روش های زیادی برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد. برای اطلاع از آن ها کافیست وارد بخش deposit شوید و راه های مختلف آن را مشاهده کنید. هر یک از این روش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم که شما را با متداول ترین و راحت ترین روش های شارژ حساب پرفکت مانی آشنا کنیم. برخی از این روش ها با توجه به محدودیت هایی که در ایران وجود دارد ممکن است با مشکل مواجه شود. اما با این حال روش های بسیار آسان مانند صرافی ها نیز موجود است که بدون شک باعث می شوند تا پروسه شارژ حسابتان بدون دغدغه و با آسودگی خاطر انجام پذیرد.

آریامانی از جمله معتبرترین صرافی های آنلاین در ایران است که نه تنها در پروسه شارژ حساب پرفکت مانی به شما کمک می کند بلکه خدمات آنلاین دیگری نیز در اختیار شما می گذارد. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکل با کارشناسان آریامانی تماس حاصل فرمایید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید