روش های تبدیل پرفکت مانی به بیت ‌کوین!

تبدیل پرفکت مانی به بیت ‌کوین می تواند بر اساس اهداف مختلفی انجام شود. همه ما می دانیم که با ارزش ترین ارز دیجیتال حال حاضر در بازار کریپتوکارنسی، بیت کوین است. پس احتمال زیادی وجود دارد که اشخاص بخواهند دارایی خود در حساب پرفکت مانی را تبدیل به بیت کوین کنند.

از طرفی بسیاری از کاربران روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند و برای بهره مندی از تغییرات نوسان قیمت بیت کوین اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی می کنند. پس با توجه به اهمیت این موضوع، احتمالا خیلی از افراد به دنبال تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین باشند. برای انجام این کار بهترین راه، استفاده از صرافی های آنلاین معتبر است که این خدمت را ارائه می دهند.

چگونه اکانت پرفکت مانی داشته باشیم؟

  1. سایت perfectmoney را در گوگل سرچ کرده و وارد شوید.
  2. گزینه SIGN UP یا ثبت نام را انتخاب کرده و اطلاعات شخصی خواسته شده را وارد کنید. نام کاربری و رمز عبور خود را به گونه ای انتخاب کنید که فراموش نشود.
  3. در ایمیل خود پیام فعالسازی حساب را پیدا کرده و اکانت خود را تایید کنید.
  4. در این مرحله می توانید با استفاده از گزینه واریز وجه مبلغ مورد نظر را با کارت اعتباری، وسترن یونیون، بیت کوین و … به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید.

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین چه مزایایی دارد؟

  • امکان انتقال سریع و بدون محدودیت را برای کاربران فراهم می کند. در واقع شما به راحتی می توانید بیت کوین را به کیف پول افراد دیگر انتقال دهید.
  • بیت کوین یک رمز است. این بدان معناست که از رمزنگاری قوی بهره می برد. پس امنیت بالایی دارد. در نتیجه با تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین، دارایی شما سطح بیشتری از امنیت را تجربه می کند.
  • اگر پرفکت مانی را به بیت کوین تبدیل کنید، تمامی تراکنش های شما در شبکه بیت کوین به صورت عمومی در دسترس قرار می گیرد. این یعنی شفافیت بیشتر که احتمال سو استفاده و تقلب را کاهش می دهد.
  • امکان تبدیل بیت کوین به سایر ارزهای دیجیتال بسیار راحت تر از تبدیل پرفکت مانی به آن ها است.
  • می دانیم که بیت کوین پیشرفت بسیار خوبی را در بین رمز ارزها دارد. با تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین می توانید از این پیشرفت استفاده کرده و دارایی خود را افزایش دهید.
  • خرید و فروش بیت کوین نیازی به شبکه های مالی ندارد. به همین علت وابستگی شما را به سیستم های مالی و بانکی کم خواهد کرد.
  • پرفکت مانی یک سیستم پرداخت مالی است که همانند سایر سیستم های شبیه به خود، کارمزد زیادی از تراکنش ها دریافت می کند. در صورتی که بیت کوین این هزینه ها را ندارد و مقرون به صرفه تر است.

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین

راه‌ های تبدیل پرفکت مانی به بیت‌ کوین

  1. تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین از طریق صرافی‌ : استفاده از صرافی های ارز دیجیتال متداول ترین راه برای خرید بیت کوین است. با استفاده از این صرافی ها می توانید ارز فیات و یا پرفکت مانی را تبدیل به بیت کوین کنید.
  2. خدمات مستقیم تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین : بیت کوین، خدمات خرید مستقیمی را ارائه می کند که با کمک آن می توانید پول فیات را به بیت کوین تبدیل نمایید.
  3. تبدیل پرفکت به بیت از طریق خرید مستقیم از اشخاص : در این روش می توانید از طریق پرفکت مانی از کاربران دیگر بیت کوین خریداری نمایید.

صرافی های خارجی که پرفکت مانی را به بیت کوین تبدیل می کنند:

  • changer
  • p2pchange
  • btc-e
  • bitsquare
  • localbitcoins
  • paxful

تبدیل ووچر پرفکت مانی به بیت کوین

صرافی های رمز ارز که امکان خرید بیت کوین با پرفکت مانی را دارند شناسایی کرده و یکی از آن ها را انتخاب نمایید. ( Binance، Coinbase، Bitstamp ). در ابتدا باید مراحل اهراز هویت را در صرافی منتخب بگذرانید. سپس وارد صفحه تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین شوید. مبلغ مورد نظر را وارد کرده و از طریق پرفکت مانی پرداخت را انجام دهید. پس از تایید پرداخت بیت کوین به کیف پول دیجیتال شما منتقل می شود.

نکته:

دقت کنید که کلیه تراکنش ها برای حساب های وریفای نشده پرفکت مانی، کارمزد بیشتری دارند. بنابراین قبل از پرداخت، وریفای حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید.

جمع بندی

بهترین راه برای شارژ حساب پرفکت مانی و یا خرید ووچر، استفاده از صرافی های آنلاین مانند آریامانی است. ما این کار را در کم ترین زمان و به امن ترین شکل ممکن برای شما انجام خواهیم داد. پس اگر قصد تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین را دارید همین الان نسبت به شارژ حساب خود در سایت آریامانی اقدام نمایید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید