استفاده کارگزاران از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس!

استفاده کارگزاران از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس!

در حین تحقیق و بررسی برای روش‌ های مختلف سپرده‌ گذاری در فارکس برخی از معامله‌ گران از سرویس پرداخت آنلاین پرفکت مانی استفاده می‌کنند. پرفکت مانی سرویس خدمات مالی شناخته شده‌ ای است که برای خرید ارزهای دیجیتال و انواع تجارت آنلاین مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در این مقاله به یادگیری هر آنچه که درباره‌ پرفکت مانی باید بدانید صحبت می‌ کنیم.

تاریخچه پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی در سال 2007 در کشور پاناما تأسیس شده است و در بین کاربران آنلاین محبوبیت بسیاری دارد. پرفکت مانی یک کیف پول الکترونیکی است که می‌ تواند برای انتقال، پرداخت، ذخیره ارزهای دیجیتال یا ارز فیات، خرید آنلاین، افزوده شدن سود و موارد دیگر به کار گرفته شود. آدرس سایت این شرکت قبلا www.perfectmoney.com بود، اما به https://perfectmoney.is/ منتقل شده است. وب سایت پرفکت مانی از چهار ارز USD، EUR، طلا و بیت کوین پشیبانی می‌ کند.

کارگزار پرفکت مانی چیست؟

در حقیقت کارگزار پرفکت مانی وب سایت تجاری است که سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی را برای سپرده‌ گذاری یا برداشت می‌ پذیرد. در صورتی که سایت معاملاتی که با آن کار می‌ کنید این روش پرداخت را می‌ پذیرد، می‌ توانید از آن برای سپرده‌ گذاری، برداشت یا هر دو انتخاب کنید.

نحوه پرداخت و برداشت با پرفکت مانی

در ابتدا به صحفه بانکی رفته و روش سپرده‌ گذاری با پرفکت مانی را انتخاب کرده و منتظر شوید به وب سایت پرفکت مانی (PM) منتقل شوید سپس به قسمت مالی رفته و پول را به حساب تجاری خود ارسال کنید. برای برداشت شماره حساب پرفکت مانی را ارائه داده تا سایت معاملاتی بتواند وجه را به شما بازگرداند. سپس می‌ توانید وجه را از طریق کیف پول الکترونیکی در حساب بانکی خود برداشت کنید.

چرا از کارگزار پرفکت مانی استفاده می‌شود؟

از پرفکت مانی به همان دلیلی که برای واریز یا برداشت به حساب معاملاتی فارکس استفاده می‌ شود که از سایر کیف پول‌ های الکترونیکی استفاده می‌ شود، به خاطر راحتی و حریم خصوصی که دارد. بسیاری از کاربران پرفکت مانی را انتخاب کرده‌اند. زیرا از ارزهای دیجیتالی و رمز ارزها پشتیبانی می‌ کند و می‌ توان مستقیماً یک ارز را به ارز دیگری در حساب خود تبدیل کرد. پرفکت مانی در مورد ذخیره و انتقال وجوه به صورت آنلاین انعطاف‌ پذیر عمل می‌ کند.
حساب‌ ها سالانه 4 درصد سود دریافت می‌ کنند و کارمزدها رقابتی هستند. چندین سطح حساب برای استفاده شخصی یا حرفه‌ ای در دسترس هستند و هر کدام دارای ویژگی‌ ها و هزینه‌ های متفاوتی هستند. همچنین در صورتی که خدمات کیف پول الکترونیکی دیگری به انتخاب شما در کشور شما موجود نباشد یا توسط کارگزاری که می‌ خواهید با آن معامله کنید پذیرفته نشود، می‌ توانید از این روش سپرده‌ گذاری استفاده کنید.

آیا می توان با استفاده از پرفکت مانی سپرده گذاری کرد؟

هیچ راهی برای پاسخ به این سوال برای شما وجود ندارد. زیرا این چیزی است که باید خودتان تصمیم بگیرید. اما ایده خوبی است که قبل از ثبت نام، مزایا و معایب این سرویس را بسنجید.

استفاده کارگزاران از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس!

چگونه یک کارگزار خوب پرفکت مانی را انتخاب کنیم؟

در هنگام انتخاب بروکر فارکس که پرفکت مانی ارائه می‌ دهد باید ویژگی‌ های نقل و انتقالات با استفاده از خدمات و کیفیت کارگزار را در نظر بگیرید. کارگزاری که انتخاب می‌ کنید باید به شما موارد زیر را پیشنهاد دهد.

  • پلتفرمی که عملکرد قابل اعتمادی دارد و استفاده از آن آسان باشد.
  • کارمزد مناسب
  •  مطابق با نیازهای تجاری شما
  •  سازگار با نرم‌ افزار تجاری مورد استفاده شما
  •  پشتیبانی عالی از تیم خدمات مشتریان

بیشتر بخوانید: فروشگاه های پذیرنده پرفکت مانی

استفاده کارگزاران از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس!

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که به کاربران امکان انجام تراکنش‌ های مالی از طریق اینترنت را فراهم می‌ کند. کارگزاران فارکس نیز از این سرویس برای انجام تراکنش‌ های مالی و واریز و برداشت وجه به و از حساب تجاری خود استفاده می‌ کنند.

استفاده از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس دارای مزایا و معایبی است. برخی از مزایای آن این است که انتقال وجه با این سیستم بسیار سریع و امن است و همچنین کارگزاران فارکس بسیاری از این سرویس استفاده می‌ کنند. بنابراین انجام تراکنش‌ های مالی با این سیستم بسیار رایج است.

اما برخی از معایب استفاده از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس شامل هزینه‌ های بالایی که باید برای انتقال وجه پرداخت شود، محدودیت‌ هایی که برای برداشت وجه از حساب وجود دارد و همچنین اینکه برخی از کشورها از این سرویس استفاده نمی‌ کنند.

به طور کلی، استفاده از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس یک گزینه مناسب می‌ تواند باشد. اما قبل از استفاده باید مزایا و معایب آن را به دقت بررسی کرد و اطمینان حاصل کرد که این سیستم با نیازهای خاص شما سازگار است.

استفاده کارگزاران از پرفکت مانی برای تجارت در فارکس!

نتیجه‌ گیری نهایی

آیا پرفکت مانی بهترین روش برای واریز و برداشت از حساب فارکس است؟ در بیشتر موارد، گزینه‌ های شفاف و معتبرتری وجود دارد. اما در برخی شرایط، معامله‌گران ممکن است آن را جایگزین مناسبی برای سایر کیف‌ پول‌ های الکترونیکی و روش‌ های پرداخت بدانند. به خصوص کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ های اعمال شده از طرف گزینه‌ های مشابه مانند پی‌ پال، استفاده از پرفکت مانی را به خطر احتمال بلوکه شدن دارایی‌ هایشان ترجیح می‌ دهند.
با این حال ایده خوبی است که قبل از متعهد شدن به استفاده از پرفکت مانی، خودتان در مورد پرفکت مانی تحقیق کنید. سؤالات متداول و هزینه‌ های سایت را مطالعه کنید و دریابید که آیا آن‌ ها تجربیات خوبی داشته‌اند و آن را سریع، راحت، ایمن و قابل اعتماد یافته‌اند یا خیر.
ایده دیگر این است که با تیم خدمات مشتری آریا‌مانی تماس بگیرید. تیمی که به صورت شبانه روزی، هفت روز هفته در دسترس است. سوالات خود را بپرسید و پاسخ‌ های خود را دریافت ‌کنید. این یک راه عالی برای آزمایش تعهد سایت به نیازهای شما است. به طور خلاصه، شما همیشه باید در مورد امور مالی خود با احتیاط و عاقلانه تصمیم گیری کنید. به نظر می‌ رسد بسیاری از کاربران از پرفکت‌ مانی راضی هستند.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید