فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت مانی کدام اند؟

فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت ‌مانی

بسیار اتفاق افتاده است که می‌ خواهید یک محصول را از فروشگاه‌ های آنلاین خارج از کشور تهیه کنید. اما چگونه می‌ توانید هزینه محصول را پرداخت کنید؟ در این مقاله شما را با فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت ‌مانی آشنا می‌ کنیم. شما با خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی می‌ توانید بدون ایجاد حساب در پرفکت مانی از سایت‌ های مورد نظر کالا و خدمات دریافت کنید. ووچر پرفکت مانی مانند کارت شارژ یا کارت هدیه است اما فیزیکی نیست.

ووچر پرفکت مانی شامل شماره 10 رقمی، یک کد فعالسازی 16 رقمی و مقدار و تاریخ ایجاد ووچر درج شده است. شما با استفاده از ووچر پرفکت مانی می‌ توانید کالا و خدمات مورد نظر را از سایت‌ های خارجی خریداری نمایید و یا حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید. علاوه بر این هر کاربر پرفکت مانی می‌ تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر ایجاد کند و یا ووچر ایجاد شده را در حساب پرفکت مانی خود شارژ کند.

پرفکت ‌مانی چیست؟

پرفکت ‌مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که از طریق آن می‌ توانید پرداخت‌ های آنلاین خود را انجام دهید. از طریق این وب سایت به راحتی می‌ توان پول را به نقاط دیگر جهان منتقل کرد یا از یک وب سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری کرد.

این سیستم برخلاف قوانین آمریکا کاربران کشورهای تحت تحریم را تحرم نکرده است. به همین دلیل ایرانیان و کشورهایی که آمریکا آن‌ ها را تحریم کرده است به راحتی می‌ توانند با استفاده از این سیستم پرداخت‌ های آنلاین خود را انجام دهند. شما نیز به راحتی می‌ توانید از طریق این سیستم پرداخت‌ های آنلاین خود را انجام دهید. این سیستم مانند پی پال و وب مانی و… یکی از سیستم‌ های پرداخت آنلاین است اما به اندازه پی پال و وب مانی محبوبیت ندارد.

در اینجا می‌ خواهیم تعدادی از فروشگاه‌ هایی که پرداخت با پرفکت ‌مانی را می‌ پذیرند معرفی کنیم.

فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت ‌مانی

 

فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت ‌مانی

وب مانی و پرفکت مانی بسیار شبیه به یکدیگر هستند به همین جهت سایت‌ هایی که پذیرنده وب مانی هستند به احتمال خیلی زیاد پرفکت مانی را می‌ پذیرند. در اینجا مهم‌ ترین سایت‌ هایی که گزینه پرداخت با پرفکت‌ مانی را دارند معرفی خواهیم کرد:

 فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس

فروشگاه علی اکسپرس یکی از ارائه دهندگان انواع محصولات در جهان است که در کشور چین قرار دارد. این مجموعه زیر مجموعه شرکت بزرگ علی بابا به حساب می آید. قیمت محصولات در این سایت بسیار مناسب است و تنوع بالایی از هر آنچه که بخواهید در اختیارتان قرار می دهد. 

 خدمات هاستینگ Veeble

این شرکت در سال 2009 و در هند تاسیس شد. از جمله خدماتی که این شرکت ارائه می دهد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • شامل هاستینگ اشتراکی
  • هاستینگ VPS
  • سرور اختصاصی
  • نام دامنه
  • میزبانی ایمیل
  • SSL

از ویژگی های مثبت این فروشگاه مقرون به صرفه بودن خدماتی است که ارائه می دهند. علاوه بر این کیفیت و سرعت بالا در تمامی خدماتشان مشاهده می شود.

 فروشگاه اینترنتی آمازون فروشگاه‌ پذیرنده پرفکت ‌مانی

همه ما حداقل یک بار نام فروشگاه آمازون را شنیده ایم. می دانیم که این فروشگاه بزرگ انواع محصولات را با تنوع و قیمت های گوناگون در خود جای داده است. تحویل سریع و تضمین بازگشت وجه از جمله مزایای این سایت به حساب می آید. پس اگر شما هم دوست دارید کالای مورد نظرتان را از طریق این سایت بخرید، همین امروز حساب پرفکت مانی خود را فعال کرده و یا نسبت به خرید ووچر اقدام نمایید.

 ارائه شماره مجازی سایت Sonotel

ممکن است زمانی شما هم احتیاج داشته باشید که یک شماره تلفن همراه و یا ثابت برای خود و یا شغلتان داشته باشد. سونوتل یکی از سایت های ارائه دهنده شماره های مجازی است که در سیستم پرداختی خود از پرفکت مانی هم پشتیبانی می کند.

 خرید وی پی ان سایت Vpnsecure

یکی از سرویس های امن و محبوب در سطح جهان برای خرید وی پی ان این سایت است. سرعت بالا، سازگاری با انواع دستگاه ها و حفظ حریم شخصی از جمله مزایای وی پی ان های ارائه شده توسط سایت وی پی ان سکیور است. برای خرید از این سایت می توانید از پرداخت پرفکت مانی استفاده کنید.

دیگر فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت ‌مانی:

  • سایت Qhostar : خدمات هاستینگ
  • سایت Thcservers : خدمات هاستینگ
  • سایت Shinjiru : خدمات هاستینگ
  • سایت Lbvpn : خرید وی پی ان
  • سایت Epay : درگاه پرداخت
  • سایت coinBase : خرید و فروش ارزهای رمز نگاری شده
  • سایت Lgoldr : خرید و فروش طلا
  • سایت پاکت آپشن (pocket option) : تجارت الکترونیکی
  • سایت گیر بست (Gearbest) : فروشگاه اینترنتی
  • سایت بنگ گود (Banggood) : فروشگاه اینترنتی

همچنین شما می‌ توانید برای خرید از سایت‌ های ذکر شده از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.

فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت ‌مانی

سخن نهایی

در این مقاله مهم‌ ترین سایت‌ هایی که پرفکت مانی را می‌پذیرند معرفی کردیم. لازم به ذکر است که سایت‌ های بزرگ مانند آمازون پذیرنده از پرفکت مانی نیستند. شما می‌ توانید با مراجعه با سایت آریامانی در کمتر از 2 دقیقه احراز هویت خود را انجام دهید و در کم ترین زمان ممکن به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. برای دریافت آموزش ها و اخبار جدیدتر به  کانال آریامانی مراجعه نمایید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید