همه چیز درباره ووچر پرفکت مانی!

ووچر پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی یک سامانه پرداخت بین المللی است این شرکت خدمات ارسال، دریافت و نگهداری پول را انجام می‌ دهد. پرفکت مانی به دلیل پیروی نکردن از قوانین آمریکا کشورهای تحت تحریم آمریکا مانند ایران را تحریم نکرده است. به همین دلیل ایرانیان به راحتی می‌ توانند از طریق این سیستم پول به سراسر جهان منتقل و یا از وب سایت‌ های خارجی کالا و خدمات خود را خریداری کنند. ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه است که شما به میزان دلخواه آن را تهیه می‌ کنید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

شما با استفاده از Voucher دیگر نیازی به ایجاد حساب در سامانه perfect money ندارید و به راحتی می‌ توانید سایت‌ هایی که پذیرنده ارز perfect money هستند را به راحتی با استفاده از ووچر خریداری کنید. هر ووچر از یک شماره 10 رقمی، یک کد 16 رقمی، مقدار ووچر و تاریخ ثبت ووچر تشکیل شده است.

شما برای خرید کردن با استفاده از ووچر نیاز به شماره 10 رقمی و کد 16 رقمی دارید. هر کاربر پرفکت مانی علاوه‌بر خرید با ووچر مانی می‌ تواند حساب کاربری خود در سامانه پرفکت مانی را با استفاده از ووچر پرفکت مانی شارژ کند. یکی از مزیت‌ های ووچر نسبت به سیستم‌ های پرداخت آنلاین، سرعت بسیار بالای نقد کردن و فعال سازی ووچر است. شما با استفاده از آن به راحتی و با کارمزد بسیار کم می‌ توانید سرمایه خود را به سرعت انتقال دهید.

ووچر پرفکت مانی

کاربرد ووچر پرفکت مانی

برای کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ های آمریکا انتقال پول به دیگر نقاط جهان بسیار دشوار است. اما پلتفرم پرفکت مانی این مشکل را حل کرده است. هر کاربر ایرانی به راحتی می‌ تواند در سیستم پرداخت آنلاین perfect money ثبت نام کند یا اینکه بدون ثبت نام در perfect money با خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی خریدهای آنلاین خود را انجام دهد و یا سرمایه خود را به دیگر نقاط جهان منتقل کند.

طریقه استفاده

برای استفاده از ووچر کافی است شماره ووچر و کد فعال سازی ووچر را در سایت پذیرنده perfect money که قصد خرید از آن را دارید وارد کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید. استفاده از Voucher بسیار شبیه به کارت هدیه است شما با خرید مبلغ دلخواه Voucher می‌ توانید به راحتی از آن استفاده کنید و پس از تمام شدن آن می‌ توانید کارت را دور بیندازید.

مزایا:

  1.  انتقال آسان
  2.  تراکنش‌ ها با تأخیر انجام نمی‌ شود.
  3.  امنیت در پرداخت با پرفکت مانی یکسان است.
  4.  تاریخ انقضای ووچر نا محدود است.
  5.  کارمزد بسیار کم ووچرها

ووچر پرفکت مانی

کارمزد ووچر پرفکت مانی

هنگامی که قصد خرید ووچر را دارید باید کارمزد پرداخت کنید این کارمزد برای حساب‌ های احراز هویت شده 0.5 درصد خواهد بود و برای حساب‌های احراز هویت نشده 1.9 درصد خواهد بود.

ارزهای قابل تبدیل به ووچر پرفکت مانی

در حال حاضر امکان تبادل ارزهای رایج دنیا مانند دلار آمریکا، پوند بریتانیا، روبل روسیه و یورو در تمامی صرافی‌ های جهان وجود دارد. همچنین امکان تبدیل ووچر به ریال نیز وجود دارد. لازم به ذکر است در بیشتر صرافی‌ های جهان امکان تبادل ووچر با ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم هر آنچه باید درباره ووچر پرفکت مانی بدانید را برای شما شرح دهیم. حالا شما با خیال راحت می‌ توانید با خرید آن با اطمینان کامل سرمایه خود را انتقال دهید و یا خرید اینترنتی خود را انجام دهید. برای دریافت آموزش ها و اخبار جدیدتر به  کانال آریامانی مراجعه نمایید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید