آینده ارز دیجیتال ترون و پیش بینی قیمت TRX!

آینده ترون

خرید تتر

ترون را می توان یک اکو سیستم کریپتویی در نظر گرفت. هزینه پایین برای انجام تراکنش ها در این سیستم باعث شده تا افراد زیادی برای انتقال انواع توکن از آن استفاده کنند. ارز دیجیتال ترون نیسز یکی از پر طرفدارترین ارزهای دیجیتال در این بازار است. ترون توانسته یک بلاک چین در حال رشد باشد و همین امر امیدواری را درباره ارز TRX که ارز اختصاصی این بلاک چین است بالا می برد. در ادامه آینده ترون و ارز دیجیتال TRX را بررسی خواهیم کرد.

ترون چیست؟

این بلاک چین با استفاده از دو مکانیزم الگوریتم تحمل خطای بیزانس و اثبات سهام نمایندگی و به صورت اوپن سورس کار می کند. مسئول حفظ شبکه نیز هر 6 ساعت یک بار با رای گیری انتخاب می شود. ترون یکی از پروژه های جاه طلبانه بود که توسط بنیاد ترون در سنگاپور تاسیس شد. این شبکه غیر متمرکز امکان به اشتراک گذاری محتوای دیجیتال را با هزینه کم و سرعت بالا فراهم کرد.

پروژه TRON در پاسخ به شبکه های آیتونز و یوتیوب که کنترل زیادی بر روی تولید کنندگان محتوا داشتند، ایجاد شد. این پلتفرم درآمد به دست آمده از هر محتوا را با کمک معماری سه لایه به صورت کاملا معقول توزیع می کند. هنرمندان و یا تولید کنندگان محتوا مالکیت کاملی را تحت پلتفرم ترون، بر روی محتوای خود دارند و می توانند نحوه استفاده از آثارشان را با استفاده از داده های هر محتوا که در بلاک چین ذخیره شده است، پیگیری کنند.

از TRX برای رای گیری یا استیکینگ و همچنین به عنوان ابزاری برای پرداخت اینترنتی استفاده می شود. این توکن در ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم کار می کرد که بعد ها توسعه دهندگان آن تصمیم به طراحی یک شبکه اختصاصی برای ترون گرفتند. این شبکه جز اولین استفاده کنندگان الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) بود.

بیشتر بخوانید: ترون چیست؟

آینده TRONو  TRX چگونه است؟

همه ما می دانیم که فناوری بلاک چین هنوز به اهدافی که داشته، نرسیده است. با این حال ترون تا امروز قدم های بزرگی در این زمینه برداشته و پیشرفت چشم گیری هم داشته است. تا جایی که سنت مارتن که یکی از کشورهای توریستی مهم در جزایر کارائیب است اعلام کرد که قصد دارد ترن را به عنوان واحد پولی قانونی این کشور قبول کند.

اما به طور کلی قیمت ترون وابسته به بازارهای غیر متمرکز است و می توان عواملی مانند میزان موفقیت رقبای ترون و نحوه عملکرد بازار مالی dApps را از جمله تاثیرگذارترین گزینه ها بر روی ارز trx دانست. تمرکز این پلتفرم ها بر روی صنعت سرگرمی دیجیتال است به همین دلیل انتظار می رود که محبوبیت این ارز روز به روز بیشتر شود.

آینده ترون

کدام فاکتورها تاثیر بیشتری بر آینده ترون دارند؟

سرعت رشد و شناهت ترون در بازار ارزهای دیجیتال بسیار زیاد بود. اما دلیل این موفقیت چه بود؟ قطعا مزایایی که این شبکه ارائه می دهد روی میزان سرمایه گذاری روی آن تاثیر به سزایی دارد. کمک به گسترش کسب و کار توسعه دهندگان و سرعت بالای پردازش حتی نسبت به شبکه اتریوم، از جمله مزایای شبکه TRON است. در ادامه عواملی که منجر به موفقیت ترون شد را بیان می کنیم.

  1. امنیت این شبکه بسیار بالا بوده و با ترکیب مکانیزم توزیع پاداش و غیر متمرکز بودن، ساختار قابل اعتمادی را ایجاد کرده است.
  2. از تعداد زیادی از کاربران می تواند پشتیبانی کند چرا که دارای ویژگی هایی مثل مقیاس پذیری و بهره مندی از قراردادهای هوشمند است.
  3. همکاری های بین المللی که با برندهای معتبر دنیا مانند Opera،Swisscom Blockchain، APENFT Marketplace و سامسونگ داشته، باعث اعتبار بیش از پیش آن شده است.

بیشتر بخوانید: خرید ترون

پیش بینی قیمت TRX

می دانیم که پیش بینی بازار های مالی به خصوص در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال هیچگاه نمی تواند دقیق و قطعی باشد و حتی در بسیاری از موارد هم اشتباه از آب در می آید! قیمت کریپو در پیش بینی های طولانی مدت به کمک یک الگوریتم انجام می شود و این امکان وجود دارد که قیمت در یک لحظه تغییر کند.

پیش بینی قیمت ترون نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال سخت است و باید گفت کاملا بستگی به تیم توسعه دهنده آن و ایده های هیجان انگیزی که باعث تشویق به خرید آن می شود، دارد.

پیش ‌بینی قیمت ترون تا سال 2030

  • سال 2024 : حداقل قیمت 0.075 دلار و حداکثر قیمت 0.094 دلار
  • سال 2025 : حداقل قیمت 0.12 دلار و حداکثر قیمت 0.15 دلار
  • سال 2026 : حداقل قیمت 0.18 دلار و حداکثر قیمت 0.22 دلار
  • سال 2027 : حداقل قیمت 0.31 دلار و حداکثر قیمت 0.34 دلار
  • سال 2028 : حداقل قیمت 0.38 دلار و حداکثر قیمت 0.41 دلار
  • سال 2029 : حداقل قیمت 0.44 دلار و حداکثر قیمت 0.47 دلار
  • سال 2030 : حداقل قیمت 0.50 دلار و حداکثر قیمت 1.25 دلار

آینده ترون

ترون ارزش سرمایه ‌گذاری دارد؟

با وجود شرکای ابر قدرتی ترون مانند سامسونگ، قطعا آینده روشنی برای ترون وجود دارد و می توان نگاه امیدوارانه ای بر آن داشت. هرچند که رشد این ارز به آرامی صورت می گیرد اما حرکت رو به جلویی دارد. به همین علت می توان ترون را یک ارز مناسب برای سرمایه گذاری طولانی مدت دانست.

افزایش قیمت ترون از آوریل 2022 آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد و با توجه به کارمزدهای پایین و کاربردهای متنوع آن انتظار داریم که نسبت به سایر رقبایش آینده روشن تری داشته باشد.

3.5/5 - (11 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید