پرفکت مانی برای کدام کشور است؟

پرفکت مانی برای کدام کشور است؟

سیستم های پرداخت الکترونیکی بسیاری وجود دارد که پرفکت مانی با ارائه خدمات متنوع، یکی از بهترین های این تکنولوژی است. سرعت بالا و عدم وجود محدودیت از ویژگی هایی است که مجوب محبوبیت این پلتفرم بخصوص در بین ایرانیان شده است. مستر کارت، ویزا کارت و پی پال سرویس هایی هستند که طبق قوانین تحریم عمل کرده و دسترسی ایرانیان را بر روی خدماتشان بسته اند. در این جا این سوال به وجود می آید که کشور مبدا پرفکت مانی کجاست؟ برای این که بدانید پرفکت مانی برای کدام کشور است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پرفکت مانی برای کدام کشور است؟

شرکت پرفکت مانی فعالیت خود را در ابتدا در کشور پاناما و در سال 2007 آغاز کرد. اما بعدها دفتر مرکزی خود را از پاناما به زوریخ سوئیس منتقل کرد و هم اکنون نیز در آن جا فعالیت دارد. اما در هر صورت مبدا اصلی پرفکت مانی را پاناما می دانند. به دلیل نداشتن قوانین سخت گیرانه مالی در پاناما، این شرکت توانسته است که کشورهای تحریم شده را نیز تحت پوشش درآورد.

با این حال در امنیت بالای سیستم پرداخت پرفکت مانی و تراکنش های آن شکی وجود ندارد و بی شک یکی از انتخاب های ایمن برای انتقال پول به کشورهای مختلف این پلتفرم است.

پرفکت مانی برای کدام کشور است؟

کشورهای زیادی وجود دارند که امکان خرید استفاده از پرفکت مانی در آن ها وجود دارد. به طور مثال :

  • امارات متحده عربی
  • گرجستان
  • انگلستان
  • ترکیه
  • روسیه
  • آذربایجان
  • اوکراین
  • مولداوی

در مقابل برخی دیگر از کشورها سیستم پرفکت مانی را فیلتر کرده و استفاده از آن را ممنوع اعلام کرده اند. کشورهایی مثل کلمبیا، کره شمالی، غنا، بنگلادش، سوریه و کوبا.

قوانین پرفکت مانی در ایران

امکان ثبت نام و اهراز هویت در ایران و برای کاربران ایرانی در پرفکت مانی وجود دارد. ایرانیان با عضویت در این سایت می توانند از کلیه خدمات آن بهره مند شوند. از طرفی امکان خرید ووچرهای پرفکت مانی نیز وجود دارد و شما چه از طریق سایت اصلی و چه از طریق صرافی های آنلاین می توانید کد ووچر تهیه نمایید.

تنها محدودیتی که در رابطه با پرفکت مانی با آن رو به رو هستیم، شارژ حساب است. به دلیل وجود تحریم های بانکی امکان پرداخت در سایت های خارجی برای ایرانیان وجود ندارد. به همین علت بهتر است برای این کار از صرافی های آنلاین مثل آریامانی کمک بخواهید.

پرفکت مانی برای کدام کشور است؟

نحوه ثبت نام در سایت پرفکت مانی

  1. وارد سایت perfectmoney.is شوید.
  2. انتخاب گزینه Sign Up
  3. اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. دقت کنید که اطلاعات دقیق و واقعی باشند.
  4. بعد از اتمام ثبت نام یک Member ID برای شما ارسال می شود که از آن پس با این کد می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
  5. مرحله بعد احراز هویت است که در اینجا از شما علاوه بر اطلاعات شخصی تصویر پاسپورت را نیز می خواهد.

جمع بندی

در این مقاله به سوال “پرفکت مانی برای کدام کشور است؟” پاسخ دادیم و قوانین کشور ایران در رابطه با پرفکت مانی را نیز بررسی کردیم. اگر سوال دیگر در رابطه با پرفکت مانی، کد ووچر و نحوه تهیه آن دارید می توانید مقالات مربوطه را مطالعه کرده و با پشتیبانی سایت آریامانی تماس حاصل فرمایید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید