چگونه ووچر پرفکت مانی را بفروشیم؟

فروش ووچر پرفکت مانی

چگونه ووچر پرفکت مانی را بفروشیم؟ محبوب ترین سیستم پرداخت در بین ایرانیان، پرفکت مانی است. چرا که هیچ محدودیت و تحریمی علیه ایران اجرا نکرده و کاربران داخل کشور بدون هیچ مانعی و با اطلاعات واقعی خود می توانند در این پلتفرم ثبت نام کنند. دو روش پرداخت مختلف که می توان از آن استفاده کرد ووچر پرفکت مانی و پرداخت ولت به ولت است. چگونگی فروش ووچر پرفکت مانی سوالی است که اغلب کاربران با آن مواجه هستند و در این مقاله به آن می پردازیم.

مزایای ووچر پرفکت مانی

کاربردهای متنوع ووچر آن را تبدیل به یک روش پرداخت محبوب در بین کلیه کاربران سایت پرفکت مانی کرده است. در این بخش به کاربردهای مهم آن اشاره می کنیم.

  • تبدیل به ارزهایی مثل بیت کوین و تتر
  • جایگزین مناسب برای دلار فیزیکی
  • رابط کاربری ساده
  • انتقال اعتبار به سایر نقاط جهان
  • امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی
  • کارمز کم
  • تاریخ انقضای نا محدود

انتقال اعتبار ووچر پرفکت مانی به حساب پرفکت مانی هیچ کارمزدی ندارد. اما اگر قصد ساخت ووچر داشته باشید، با حساب وریفای شده ملزم به پرداخت 0.5 درصد کارمزد و با حساب معمولی باید 1.9 درصد کارمزد بپردازید.

بیشتر بخوانید : خرید ووچر پرفکت مانی

فروش ووچر پرفکت مانی

چگونه ووچر پرفکت مانی را بفروشیم؟

برای فروش ووچر به پنل کاربری خود در سایت آریامانی وارد شده و در بخش فروش ارز، ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید. در این مرحله شماره 10 رقمی و کد 16 رقمی ووچر خود را وارد کرده و در خواست خود را تایید نمایید.

تبدیل دلار پرفکت مانی را به ریال

برای این کار نیز همان مراحل قبل را گذرانده با این تفاوت که در قسمت فروش ارز باید پرفکت مانی را انتخاب نمایید. شما عزیزان می توانید فروش ووچر و یا دلار پرفکت مانی را از طریق اپلیکیشن آریامانی نیز به راحتی و با سرعت بالا انجام دهید.

کلام آخر

فروش ووچر پرفکت مانی نیازی به افتتاح حساب پرفکت مانی و یا احراز هویت صرافی ها ندارد. با کمک صرافی آریامانی به آسانی ووچر پرفکت مانی را به ریال تبدیل کرده و سپس آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید