آیا امکان پیگیری ووچر پرفکت مانی وجود دارد؟

پیگیری ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یکی از خدمات منحصر به فردی است که این شرکت در اختیار کاربران خود قرار داده است. این سرویس شبیه به کارت هدیه یا کارت شارژ عمل می کند. با این تفاوت که تاریخ استفاده از آن محدودیتی ندارد و تا زمانی که شارژ داشته باشد می توانید از آن استفاده کنید. با این حال مواردی وجود دارد که ممکن است باعث سردرگمی کاربران شود. یکی از این موارد پیگیری ووچر پرفکت مانی است.

مانده ووچر پرفکت مانی تنها از طریق پیگیری آن امکان پذیر است. و اگر از اطلاعات ووچر ما سو استفاده شود، پیگیری آن می تواند به ما کمک کند. بنابراین در این مقاله در رابطه با پیگیری ووچر پرفکت مانی صحبت خواهیم کرد. در ادامه با آریامانی همراه باشید.

ووچر پرفکت مانی، ایمن ترین و سریع ترین سیستم انتقال پول

بعد از آن که تحریم های اقتصادی علیه ایران شدت گرفت و سیستم های پرداخت پول مانند پی پال و مستر کارت از ارائه خدمات خود به کاربران ایرانی خودداری کردند، استفاده از پرفکت مانی رواج بیشتری پیدا کرد. یکی از خدمات زیر مجموعه این سیستم، ووچر است. از ووچر پرفکت مانی می توانیم در مواردی مثل

  • امکان پرداخت پول به صورت آنی و آنلاین
  • امکان تبدیل شدن به ارزهایی مثل یورو و دلار
  • قابلیت تبدیل شدن به ارزهای دیجیتال دیگر
  • قابل ذخیره شدن در کیف پول ارز دیجیتال

استفاده کنیم. البته کاربردهای ووچر پرفکت مانی بسیار زیاد که در مقاله “همه چیز درباره ووچر پرفکت مانی” به طور کامل شرح داده ایم. پیگیری ووچر پرفکت مانی از جمله مشکلات کاربران است که به طور مفصل در این مقاله به آن می پردازیم.

پیگیری ووچر پرفکت مانی

پیگیری ووچر پرفکت مانی یعنی چه؟

فیشینگ، هک و سو استفاده از جمله موارد غیر قابل پیش بینی و پیشگیری هستند که ممکن است برای حساب های تحت وب به وجود بیاید. انواع ارز دیجیتال و حتی حساب پرفکت مانی، حساب های متمرکز و مشخصی هستند که قابلیت پیگیری دارند.

اما ووچر پرفکت مانی یک حساب غیر متمرکز است. پس گرفتن استعلام از آن کار آسانی نیست و در صورت سو استفاده، نمی توان به راحتی آن را پیگیری کرد.

با پیگیری ووچر پرفکت مانی می توانی به مانده مبلغ ووچر، اعتبار مالی و فعال یا غیر فعال بودن آن پی برد. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم استفاده از ووچر پرفکت مانی محدودیت زمانی ندارد. همین امر می تواند زمینه را برای سو استفاده کلاهبرداران فراهم کند. تنها کافیست که کد 16 رقمی ووچر را در به دست بیاورند.

چرا پیگیری ووچر اهمیت دارد؟

  1. فعال یا غیر فعال بودن ووچر را نشان می دهد : برخی از کد ووچرها به صورت ناگهانی غیر فعال می شوند. در اینجاست که پیگیری ووچر پرفکت مانی اهمیت خود را نشان می دهد. زمانی که ووچر پرفکت مانی را خریداری می کنید، کد 16 رقمی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت بروز هرگونه اختلال در مسیر ارسال، کد ووچر اعتبار خود را از دست می دهد. با کمک روش پیگیری ووچر پرفکت مانی می توانیم به معتبر نبودن این کد پی ببریم.
  2. بررسی موجودی ووچر پرفکت مانی : گفتیم که ووچر پرفکت مانی عملکردی شبیه به کارت هدیه دارد. یعنی شما بعد از برداشت پیامی در رابطه با باقی مانده حساب خود دریافت نمی کنید. تنها راهی که می توانید از ووچر خود استعلام بگیرید، پیگیری آن است.
  3. بررسی هک شدن ووچر پرفکت مانی : اگر کد ووچر هک شود، با پیگیری آن می توانیم از این مورد اطمینان حاصل کنیم.

پیگیری ووچر پرفکت مانی

نحوه پیگیری ووچر پرفکت مانی

سایت پلتفرم تبادل آنلاینی را که از آن ووچر پرفکت مانی خریداری کرده اید را باز کنید. وارد حساب کاربری خود شوید. در زمان خرید ووچر یک کد 16 رقمی و یک شماره انحصاری 10 رقمی برای شما ارسال شده است.

شماره 10 رقمی را در depository وارد نمایید. در صورتی که شماره را درست وارد کرده باشید اطلاعات مربوط به ووچر برای شما به نمایش در می آید. اگر هک اتفاق افتاده باشد پیغام غیر فعال بودن ووچر را دریافت خواهید کرد.

برای روش دوم وارد سایت perfectmoney.com شوید. در بخش evoucher روی عبارت Sign in to Perfect Money کلیک کرده و شماره 10 رقمی را وارد کنید. در این مرحله گردش مالی ووچر شما به نمایش در می آید. با بررسی شماره پیگیری تراکنش ها متوجه هک شدن ووچر می شوید. در این صورت شماره پیگیری تراکنش آخر را برای پشتیبانی سایت perfectmoney ارسال کرده و تا این مورد برای شما پیگیری شود.

دقت داشته باشید که پیگیری ووچر پرفکت مانی هیچ هزینه و کارمزدی را شامل نمی شود.

جمع بندی

پیگیری ووچر پرفکت مانی یک از موضوعاتی است که حتی کاربران تازه وارد هم باید در مورد آن آگاهی کسب کنند. به همین علت در این مقاله به زبان ساده به آموزش این مبحث پرداختیم. اگر به طور مداوم از ووچر استفاده می کنید، سعی کنید که هر چند روز یک بار پیگیری ووچر خود را انجام دهید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید