آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی فیلتر و تحریم است؟

آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی فیلتر است؟

کاربرد پرفکت مانی برای کاربران ایرانی بر کسی پوشیده‌ نیست. زمانی که سایر سیستم های پرداخت بین الملل مهم از جمله پی پال و مستر کارت و ویزا کارت ارائه خدمات خود را بر روی ایرانیان ادامه ندادند، پرفکت مانی توانست با پیشنهادات و ویژگی های عالی خود کاربران را به سمت خود جذب کند. خدمات متنوع پرفکت مانی آنقدر جذاب بود که حتی در کشورهای تحریم نشده هم طرفداران زیادی پیدا کرد. حال این سوال پیش می آید که آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی فیلتر و یا است؟ با آریامانی همراه باشید تا با هم به پاسخ این سوال برسیم.

آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی فیلتر است؟

بله، سیستم پرفکت مانی برای کاربران ایرانی داخل ایران تحریم است. به دلیل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، شرکت‌های خارجی ممنوع هستند ارائه خدمات مالی به افراد داخل ایران که این شامل سیستم‌های پرداخت الکترونیکی مانند پرفکت مانی است. به همین دلیل، افراد داخل ایران نمی‌توانند از خدمات پرفکت مانی استفاده کنند.

شرکت پرفکت مانی تا تاریخ 4 ژانویه 2024 (14 دی 1402) به ارائه خدمات خود به صورت کامل به کاربران ایرانی ادامه داد. اما بعد از این تاریخ این مجموعه اعلام کرد که کلیه خدمات خود را اعم از واریز، برداشت، خرید و فروش و سایر فعالیت‌ های مالی درون پلتفرم خود را برای کاربران ایرانی محدود کرده است و این افراد دیگر امکان استفاده از آن را ندارند. 

با انتشار این خبر بسیاری از ایرانیانی که از طریق پرفکت مانی پرداخت ها و دریافت های بین المللی خود را انجام می دادند دچار شوک و سردرگمی شدند. با این حال همچنان برخی از صرافی های داخل کشور خدمات پرفکت مانی را ارائه می دهند. 

حساب پرفکت مانی ایرانیان خارج از ایران هم مسدود می شود؟

خیر. ایرانیانی که خارج از کشور زندگی می کنند همچنان این امکان را دارند که از خدمات مالی پرفکت مانی بهره ببرند. در واقع فقط ipهای ایرانی نمی توانند از حساب خود استفاده نمایند. 

آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی فیلتر است؟

تبدیل پرفکت مانی به ریال ایران

اگر شما در حساب پرفکت مانی خود به هر میزان مبلغی داشته باشید و یا یک کد ووچر شارژ شده در اختیارتان باشد، برای تبدیل دارایی خود به ریال نیاز به یک صرافی آنلاین دارید. تحریم های بانکی به ما اجازه واریز و یا برداشت دلار پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال را نمی دهد. بنابراین با عضویت و احراز هویت در یک صرافی آنلاین معتبر که همچنان به ارائه خدمات پرفکت مانی مشغول است، می توانید تنها در عرض چند دقیقه تبدیل ارز را انجام دهید. 

مزایای استفاده از پرفکت مانی

  • کارمزد کم نسبت به سایر رقبا
  • قابل دسترسی در ایران و بسیاری از کشورهای جهان
  • رابط کاربری راحت و کاربرپسند
  • سرعت بالا در انتقال پول
  • پشتیبانی از بیت کوین، طلا، یورو و دلار آمریکا
  • امنیت بالا در تراکنش ها

آیا وب ‌سایت پرفکت مانی در ایران مسدود شده‌است؟

متاسفانه پاسخ این سوال مثبت است. کاربران ایرانی برای دسترسی به سایت پرفکت مانی باید ip خود را تغییر دهند. البته استفاده از صرافی آنلاین مثل آریامانی آزاد است و نیازی به تغییر ip نیست.

کشور آمریکا نیز استفاده از این سایت را محدود کرده است. بنابراین در زمان اتصال دقت نمایید که از سرورهای این کشور استفاده نکنید.

آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی فیلتر است؟

کلام آخر

پرفکت مانی یکی از بهترین و امن ترین پلتفرم های پرداخت ارزی است که در ایران به آسانی قابل دسترس است. بنابراین اگر شما جزء افرادی هستید که قصد خرید از سایت های خارجی را دارید و یا به صورت فریلنسری برای شرکت های خارجی کار می کنید، بهتر است همین امروز نسبت به ثبت نام در سایت پرفکت مانی اقدام نمایید.

2/5 - (3 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید