7 کیف پول برتر سولانا

 

برترین کیف پول های سولانا

یکی از بزرگترین انفجارها در بازار ارزهای دیجیتال، سولانا است. تهدیدآمیزترین “قاتل Eth” در میان نامزدهای زیادی که در حال رقابت هستند، به همین علت شما برای نگهداری SOL های خود به یک کیف پول نیاز دارید.
قسمت زیر 7 کیف پول برتر سولانا را معرفی می کند:

  1.  فانتوم Phantom
  2.  سولفلار Solflare
  3.  سولت Sollet
  4. کیف پول اتمی Atomic Wallet
  5.  کیف پول Exodus Exodus Wallet
  6.  کیف پول ریاضی Math Wallet
  7.  کیف پول لجر Ledger Wallet
    در همین حال که بسیاری از پروژه‌ها در اکوسیستم سولانا شما را به انواع خریدهای پرچالش، گاهی برای به اشتراک گذاشتن آنها، استفاده از آن‌ها برای خرید NFT یا بازی کردن سوق می‌دهند، در حالی که زمان شیرین خود را صرف تصمیم‌گیری می‌کنید که با توکن‌ها خود چه کاری انجام دهید، آنها را باید در یک کیف پول گرم و ایمن قرار دهید. اگر کیف‌پول امکان شرط‌بندی را فراهم کند، بهتر است، مانند هتلی که به صورت داخلی به مرکز خرید متصل است. مسافران هرگز هنگام رفتن به مرکز خرید در معرض آب و هوای نامساعد قرار نخواهند گرفت!

 

1. فانتوم

کیف‌پول فانتوم یک کیف‌پول بومی سولانا است که منحصراً برای اکوسیستم سولانا طراحی شده ‌است. این غیرقانونی است، یعنی شما از دارایی‌های خود محافظت می‌کنید؛ و بانک خود را دارید و بر روی مرورگرهای شناخته‌شده مانند Chrome، Brave ، Firefox و (Microsoft) Edge کار می‌کنید. طراحی این کیف‌پول کاربر پسند، تمیز و ساده است.

چند نکته مهم درباره کیف پول فانتوم

چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید که ممکن است خطرآفرین باشد:

  •  عبارت رمز برای کیف‌پول یک عبارت 12 کلمه‌ای است. اکثر کیف‌پول‌ها از یک عبارت 24 کلمه‌ای استفاده می‌‌کنند. کلمات بیشتر باعث امنیت بیشتر می‌شود.
  •  کیف‌پول فانتوم فقط در قالب یک مرورگر وجود دارد. در حال حاضر نسخه دسکتاپ یا موبایلی برای آن وجود ندارد.

 

2. سولفلار

Solflare که توسط Solana Labs توسعه یافته‌است، یکی از اولین کیف‌پول‌هایی است که برای اکوسیستم Solana طراحی شده‌است. محبوبیت آن تقریبا برابر با کیف‌پول فانتوم است و در پشتیبانی از پلتفرم‌ها بهتر از فانتوم عمل می‌کند. به غیر از مرورگر، برنامه وب و موبایل خود را نیز دارد که برای کاربران در حال استفاده کار با آن راحت تر است.
این کیف‌پول عملکردی یکسانی با فانتوم دارد که در مورد تعویض توکن‌ها، ذخیره NFT های بصری و صوتی، ادغام با Ledger برای امنیت بیشتری دارد. با این حال، چند پیچش خاص خود را نیز دارد:
تعویض نشانه‌ها درحال حاضر روی برنامه وب و مرورگر کار می‌کند، این کیف‌پول هم مستثنی از این موضوع نیست و انجام آن در تلفن همراه چیزی است که فقط در آینده در دسترس است.
برخلاف عبارت 12 کلمه‌ای که توسط فانتوم استفاده می‌شود، Solflare از عبارت 24 کلمه‌ای استفاده می‌کند که آن را به گزینه‌ای امن‌تر تبدیل کرده ‌است.
با توجه به نکات بالا، می‌توانیم بگوییم که Solflare برای کسانی که به دنبال کسب سود بیشتر هستند، مناسب‌تر است. تیم پشتیبان آن به همان اندازه حرفه‌ای است که این کیف‌پول را نسبتاً ایمن کرده است و پشتیبانی قوی از طرف جامعه در Discord بوجود آورده است.


3. سولت

سولت پروژه دیگری است که در اکوسیستم سولانا وجود دارد و به عنوان سرم پروژه شناخته می‌شود. این صرافی غیرمتمرکز در بین کاربران سولانا نیز بسیار محبوب است. آن تیم کیف‌پول Sollet را برای پشتیبانی از استفاده از DeX ایجاد کرده است. Sollet که فقط به عنوان یک مرورگر در دسترس است، با اعلام اینکه کیف‌پول برای کاربران و توسعه دهندگان پیشرفته طراحی شده است، خود را متمایز می‌کند. هدف این کیف‌پول برای مخاطبان کاملاً واضح است.
یکی از ویژگی‌های کلیدی که Sollet را از دو مورد دیگر متمایز می‌کند، به غیر از ادغام مستقیم آن با Serum، توانایی نگهداری توکن‌های ERC20 است. این چیزی است که نه سولفلار و نه فانتوم قادر به انجام آن نیستند.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف‌پول ارزهای دیجیتال در سال 2022

4. کیف‌پول اتمی

یکی از معتبرترین کیف‌پول‌های شخص ثالث در جامعه کریپتو کیف پول Atomic است، که بیش از 300 ارزدیجیتال، همراه با گزینه‌های شرط‌بندی برای بسیاری از آنها، از جمله توکن‌های SOL پشتیبانی می‌کند. درست مانند نسخه‌های بومی، می‌توانید یک اعتبارسنجی انتخاب کنید و SOL خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.
با این حال، اگر بخواهید با گره اعتبارسنجی اتمی شریک شوید، می‌توانید 7 درصد به عنوان پاداش دریافت کنید، که بالاتر از 5-6 درصدی است که معمولاً با اعتبارسنجی‌های معولی دریافت می‌کنید.
کیف‌پول‌های شخص ثالث مانند Atomic نیز دارای قابلیت‌های روی کیف‌پول هستند. به این معنی که می‌توانید از کارت اعتباری یا حواله‌ی خود برای خرید رمزارز از کیف‌پول استفاده کنید و بخواهید آن را به هر کجا که میخواهید ارسال کنید. این باعث می‌شود تا افراد تازه کار به راحتی وارد بازی رمزنگاری شوند.
نرخ‌ها ممکن است کمی زیاد باشند اما غیر قابل خرید نیستند. همه توکن‌ها را نمی‌توان مستقیماً با پول فیات خریداری کرد، از جمله SOL. برای وارد کردن SOL به Atomic، باید توکن دیگری مانند بیت‌کوین یا اتریوم را با کارت اعتباری خود خریداری کنید، سپس آن را با SOL در کیف‌پول مبادله کنید.
Atomic پلتفرم‌های مختلفی را ارائه می‌دهد، از برنامه‌های دسکتاپ برای رایانه شخصی، مک و حتی لینوکس (از طریق اوبونتو) تا برنامه‌های تلفن همراه، نسخه‌ای برای همه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: کیف‌پول بیت‌کوین

5. کیف‌پول Exodus

یکی دیگر از کیف‌پول‌های شخص ثالث محبوب، کیف پول Exodus است. شبیه به Atomic، این کیف‌پول در پلتفرم‌های مختلفی برای دسکتاپ (مک، ویندوز، لینوکس) و موبایل عرضه می‌شود که اگر به دنبال یک کیف‌پول گرم برای کار با کیف‌پول سرد خود هستید این بهترین انتخاب است.
خبر خوب برای طرفداران Trezor این است که کیف‌پول Exodus به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های رمزنگاری را از طریق ادغام با صرافی Shapeshift مبادله کنند. شایعه‌ای که وجود دارد این است که استفاده از آن برای مبادله با مبالغ کوچک مشکلی ندارد، اما مراقب مبالغ بزرگتر باشید.
برای خرید ارز FTX، می‌توانید از کیف‌پول Exodus به عنوان نوعی افزونه FTX نیز استفاده کنید. هنگامی که برنامه FTX را از طریق نسخه دسکتاپ Exodus دریافت می‌کنید، برای دسترسی به حساب FTX خود باید جداگانه وارد شوید.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت آلت کوین‌ها در بازار

6. کیف پول ریاضی

کیف‌پول ریاضی کمی کمتر از چند مورد دیگر شناخته شده‌است، اما به هیچ وجه عقب مانده نیست. کیف‌پول چند پلتفرمی (موبایل، دسکتاپ، افزونه مرورگر، ادغام سخت افزار با Ledger) با پشتیبانی زنجیره‌ای متقابل برای بیش از 86 بلاک‌چین است، همچنین دارای:
Math DApp – یک فروشگاه DApp که به کاربران اجازه می‌دهد تا با خدمات ساخته شده در زنجیره‌های اصلی از طریق کیف‌پول تعامل داشته باشند.
در حالی که نکته برجسته این قطعه در مورد کیف‌پول‌هایی است که برای قرار دادن سولانا و استفاده عمومی مناسب هستند، واضح است که MathWallet قصد دارد بسیار بیشتر از یک سرویس کیف‌پول شخص ثالث باشد. با تنوع خدمات ارائه شده، بسیار علاقه‌مند است که کاربران را در خود جمع کند و آنها را تا حد امکان درگیر کند.
خطر اصلی مرتبط با این کیف‌پول نگهداری آن است، به این معنی که شما مالک کلیدهای خصوصی کیف‌پول خود نیستید.

7. کیف‌پول لجر

شما می‌توانید از Ledger به‌عنوان کیف‌پول اصلی خود استفاده کنید و آن را از طریق افزونه‌های موجود به اشتراک بگذارید یا از کیف‌پول داغ با Ledger استفاده کنید که امنیت بیشتری را فراهم می‌کند. Ledger Nano X از نظر قیمت مناسب‌ترین مدل است. برنامه Ledger Live همراه با خرید سخت‌افزار ارائه می‌شود و استفاده از آن آسان است.
تا آنجایی که ایمنی وجود دارد، یکی از بهترین‌ها با یک عبارت اولیه 24 کلمه‌ای است که به عنوان دروازه‌بان به همراه یک رمز عبور معمولی برای محافظت عمل می‌کند. لیست اعتبار سنجی Solana نیز برای انتخاب شرط‌بندی در دسترس است. تنها نقطه ضعف این است که باید برای آن پول پرداخت کنید. بقیه همه رایگان هستند. با این حال، با توجه به قابلیت‌های آن، به اندازه داشتن بانک شخصی شما نزدیک است.

 

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید