آینده تتر چه می شود؟ پیش بینی قیمت تتر در ایران!

آینده تتر

خرید تتر

ارز دیجیتال تتر با واحد اختصاری USDT به دلیل قیمت ثابتی که دارد یکی از برترین ارزهای دیجیتال با ثبات در بازار ارزهای دیجیتال است. ارزش ارزهای دیجیتال باثبات نسبت به دارایی که پشتوانه آن هاست تغییر می‌ کند. تتر یکی از ارزهای دیجیتال قدرتمند است که با پشتوانه دلار آمریکا در بازار رمز ارزها عرضه شده است. اما آینده تتر چه می شود؟

یکی از محبوبیت‌ های tether برای معامله‌ گران در امان‌ ماندن از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال است. دیگر محبوبیت آن انتقال پول به صورت دلاری به کیف‌ پول‌ ها و صرافی‌ هاست. شما به راحتی می‌ توانید بر روی موبایل و یا دسکتاپ کیف‌ پول دیجیتال تتر خود را ذخیره کنید. به ازای هر واحد تتری که تولید می‌ شود، 1دلار آمریکا در ذخائر بانکی آمریکا نگهداری می‌ شود که به عنوان پشتوانه tether عمل می‌کند و نسبت به تقاضای بازار محدود نیست.

تاریخچه ارز تتر

قبل از اینکه دلار آمریکا پشتوانه تتر باشد و قیمت 1دلار را برای خود ثابت کند. نوسان قیمت این رمز ارز کمتر از یک صدم دلار تا 2 صدم دلار بود. البته باید بگوییم قیمت تتر به 2 دلار هم رسیده است. آینده ارز تتر با حجم معاملات آن رابطه مستقیمی دارد. افزایش حجم معاملات باعث می‌ شود کاربران آرامش بیشتر را تجربه کنند. به دلیل پشتوانه دلاری ارز دیجیتال tether پیش‌ بینی آینده این رمز ارز کار چندان مشکلی نیست.

علاوه‌ بر این تا زمانی که تتر روی بلاک‌ چین خود تغییری اعمال نکند. قیمت آن تغییر نمی‌ کند. در اینجا باید بگوییم پیش‌ بینی tether فقط به قیمت آن بستگی ندارد بلکه به حجم معاملات و سرمایه‌ گذاری روی این رمز ارز هم بستگی دارد.

اهداف tether

  • آن را به عنوان یک ارز تجاری در نظر می‌ گیرند.
  • از tether می‌ توان برای سرمایه‌ گذاری مطمئن نیز استفاده کرد.
  • به عنوان یک ارز با قیمت ثابت برای نقل و انتقالات استفاده می‌ شود.
  • به عنوان یک ارز با قیمت ثابت در فروشگاه‌ های جهانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • در واقع هدف از پروژه‌ tether این بود که از واحد پول سنتی (فیات) در قالب توکن استفاده شود.

پیش‌ بینی قیمت آینده تتر در ایران

تتر یک ارز دیجیتال است که توسط ارز فیات مانند دلار پشتیبانی می‌ شود. شما با خرید tether از نوسانات ارزهای دیجیتال در امان می‌ مانید. tether با ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت‌ کوین و اتریم تفاوت زیادی دارد. به عنوان مثال هر واحد بیت‌ کوین به عنوان برترین ارز دیجیتال بازار کاهش و یا افزایش می‌ یابد. اما قیمت تتر همیشه ثابت است و نوسانات بازار شامل این رمز ارز نمی‌ شود. تا زمانی که tether روی بلاک‌ چین خود تغییر ایجاد نکند قیمت آن ثابت است. اما ممکن است زمانی گردانندگان تتر تصمیم بگیرند روی بلاک‌ چین کنونی یا سیاست‌ های خود تغییری اعمال کنند.

آینده تتر

پیش‌ بینی قیمت tether در ایران

قیمت tether در تمام کشورهای دنیا ثابت و در تمام کشور معادل یک دلار است. اما در ایران قیمت tether به شکل دیگری است. در ایران به دلیل بالا بودن قیمت دلار و متفاوت بودن قیمت ارز دیجیتال نوسانات بیشتری شامل این رمز ارز می‌ شود. اما در کل باید بگوییم این رمز ارز یکی از بهترین استیبل‌ کوین‌ های بازار ارز های دیجیتال می‌ باشد که کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.

پیش‌ بینی آینده تتر در سال 2024 تا سال 2030

هدف توسعه‌ دهندگان tether از ایجاد آن این بود که واحد پول سنتی را در قالب توکن ارائه دهند. بنابراین یک توکن در مبنای بلاک‌ چین بیت‌ کوین ساختند که بتوان ارزهای فیات را با ارزهای رمز نگاری شده ترکیب کرد. تتر ابتدا بر روی بلاک‌ چین بیت‌ کوین ایجاد شد. اما بعدا برای کاهش کارمزد توکن USDT بر روی بلاک‌ چین اتریوم فعال شد.

قیمت تتر همیشه باید ثابت بماند و نباید نوسان داشته باشد. به همین دلیل در افت بازار رمز ارزها بهترین عملکرد را دارد. ارزدیجیتال تتر این امکان را برای شما فراهم می‌ کند تا از نوسانات بازار رمز ارزها در امان باشید.

قیمت

سال

0.8 دلار

سال 2024

بین 0.54 تا 0.729 دلار

سال 2025

بین 1.14 تا 1.69 دلار

سال 2026
بین 2.1 تا 3.35 دلار

سال 2027

بین 2.19 تا 5.16 دلار

سال 2028

بین 4.5 تا 5.08 دلار

سال 2029

بین 4.85 تا 9.15 دلار

سال 2030

 

خرید تتر

خرید تتر برای کاربران ساکن ایران به دو روش امکان پذیر است:

  • تبدیل بیت‌ کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر به تتر در صرافی‌ های ارز دیجیتال
  • خرید مستقیم از سایت‌ های ایرانی با ریال یا کارت بانکی
    شما برای خرید tether می‌تواند به سایت صرافی آریامانی مراجعه کنید. و پس از احراز‌ هویت حسابتان در سایت نسبت به خرید آن اقدام کنید. البته صرافی‌ های خارجی هم وجود دارند که شما می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که به دلیل تحریم‌ ها اجازه فعالیت به کاربران ساکن ایران را نمی‌ دهند. بنابراین خطر مسدود شدن حساب شما وجود دارد.

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها

کیف‌ پول‌ های نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری زیادی از tether پشتیبانی می‌ کند. چند تا از بهترین کیف پول های تتر عبارت اند از:

بهترین کیف‌ پول‌ های نرم‌ افزاری

  •  مای والت Myetherwallet
  • کوینومی Coinomi
  • تراست والت Trust Wallet
  • اتمیک والت Atomic Wallet

بهترین کیف‌ پول‌ های سخت‌ افزاری

  •  لجر (Ledger)
  •  ترزور (Trezor)
    توجه داشته باشید قبل از سرمایه‌ گذاری روی tether حتماً از یک کارشناس در مورد کیف‌ پول دیجیتال خود مشورت بگیرید.

آینده تتر

سخن پایانی

ما در این مقاله آینده ارز دیجیتال tether را بررسی کردیم و دیدیم که یکی ار بهترین گزینه‌ ها برای سرمایه‌ گذاری، سرمایه‌ گذاری روی ارز دیجیتال تتر است که کاربران حرفه‌ ای حتماً بر روی آن سرمایه‌ گذاری می‌ کنند. قطعا اینده تتر هم مانند دیگر ارزهای دیجیتال بسیار روشن است. بهترین قیمت تتر را از ما بخواهید. از این که تا پایان این مقاله از سایت آریامانی با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای دریافت آموزش ها و اخبار جدیدتر به  کانال آریامانی مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید