آینده ارز دیجیتال دنت چگونه است؟

ارز‌ دیجیتال دنت

ارز‌ دیجیتال دنت چیست؟ دنت، یک شرکت مخابراتی مجازی (Telco)، بازار جهانی و ارز مبادله ساخته‌ شده بر بستر Ethereum است. شاید تعداد کمی از افراد باشن که اسم شرکت مخابرات مجازی به گوششان خورده باشد. ارز دیجیتال‌ دنت یک بستر‌جهانی را برای مشتریانی که توی یک‌ اپراتور منطقه‌ ای قفل‌شده‌ اند فراهم‌ می کند و در نهایت دسترسی و توانایی خرید و استفاده آن‌ ها را محدود‌‌ می کند.

برای اپراتو‌رهای ارتباط تلفنی،دنت یک بازار‌ داده واحد برای تعامل با پایگاه جهانی کاربران فراهم‌ می کند.این مسئله باعث می شود تا تلفن‌ های ارتباطی، تبدیل به بخشی از اختلال‌ شوند تا اینکه خودشان مختل شوند.

ارز‌ دیجیتال دنت چیست؟

رمز ارز DENT، توکنی است که با عملکرد به عنوان کالای دیجیتالی داده‌ های تلفن همراه، به این سیستم عامل قدرت می بخشد. این ارز‌ دیجیتال دسترسی فوری را از طریق شرکت‌ های مخابرات جهان برای داده‌ های تلفن‌ همراه فراهم‌ می کند. همانطور که گفته‌ شد، ارز دیجیتال‌ دنت بر‌ بستر اتریوم و شبکه ERC-20 ساخته شده‌ است.

پس بر همین‌ اساس، قابلیت ایجاد قرا‌رداد هوشمند، مکانیسم مهمی برای کاربران این رمز‌ ارز درخرید‌ و‌ فروش و همچنین تجارت‌ های آن ها به شمار می آید.در زمان نوشتن مقاله، قیمت DENT حدود 0.017 دلار است. این ارز در سال 2018 تا قیمت 0.8 دلارنیز بالا رفت و دوباره به قیمت کنونی نزول داشته‌ است.

ارز دیجیتال‌ دنت در رتبه 67 کوین مارکت‌ کپ از نظر ارزش بازار قرار دارد.این ارز‌ دیجیتال در صرافی بایننس لیست‌ شده‌ است و شما برای خرید اون، به راحتی می توانید از این صرافی استفاده‌ کنید. همونطور که گفتیم، دنت، بر بستر اتریوم فعالیت‌ می کند. پس برای نگه داری این رمز‌ ارز، شما می توانید از تمام کیف‌ پول‌ هایی که از اتریوم پشتیبانی می کنند، استفاده کنید. کیف پول‌ هایی مثل My Ether Wallet، Trust Wallet از جمله کیف‌ پول‌ های دیجیتال قوی برای نگه داری این ارز هستند.

ارز‌ دیجیتال دنت

DENT را از کجا بخریم یا بفروشیم؟

DENT را می‌ توان با خیال راحت در هر‌ کیف پول ERC-20 ذخیره کرد. محبوب‌ ترین گزینه‌ ها شامل Ledger Nano S ، MyEtherWallet یا Metamask است. از توکن‌ های DENT می‌ توان با استفاده از برنامه DENT نیز استفاده و ذخیره کرد.

عملکرد ارز‌ دیجیتال دنت

همانطور که در بحث معرفی ارز‌ دیجیتال دنت بیان نمودیم، دنت یک توکن ERC-20 است که مبتنی بر بلاک چین اتریوم می‌ باشد. با استفاده از توکن دنت DENT کاربران می‌ توانند به شبکه‌ های مخابراتی در سراسر جهان به طور سریع دسترسی پیدا‌ کنند. همچنین این توکن می‌ تواند قرا‌ردادهای هوشمندی که برای اجرای یک بازار داده های تلفن‌ همراه نیاز‌ است را ارائه دهد.

چه ویژگی‌ هایی پلتفرم ارز‌ دیجیتال دنت را منحصر به فرد ساخته است ؟

1. پلتفرم ارز‌ دیجیتال دنت یک انقلاب را در بازار ارتباطات و خدمات داده ارائه کرده است. امروزه، به دلیل هزینه‌ های بالایی که شرکت‌ های مخابراتی سنتی ارائه می‌ دهند، تقریبا نیمی از جمعیت جهان دسترسی به خدمات تلفن همراه را محدود کرده‌اند. پلتفرم دنت یک انقلابی را در این امر ایجاد می‌ کند و دسترسی جهانی به پخش و داده‌ های تلفن همراه را فراهم‌ می‌ کند که این از جمله ویژگی‌ های آن به شمار می‌ رود.

2. ارز‌ دیجیتال دنت با تبدیل شدن به یک اپراتور جهانی تلفن همراه، درک اینکه داده‌ های تلفن همراه شما به مکان شما مرتبط است را از بین می‌ برد. دنت با حذف هزینه رومینگ و معرفی برنامه‌ های بین‌ المللی تلفن همراه، برنامه‌ هایی متناسب با نیازهای امروز شهروندان ارائه می‌ دهد.

3. در پلتفرم دنت همه چیز از طریق توکن‌ های دنت DENT خریداری می‌ شود، به این معنی که تمام تراکنش‌ ها در بلاک چین ثبت می‌ شود. برخلاف اپراتو‌رهای تلفن همراه سنتی، ارز‌ دیجیتال دنت قصد دارد بدون توجه به موقعیت مکانی آن‌ ها، زمان پخش و داده‌ های تلفن همراه را به صورت جهانی در اختیار همه علاقه مندان قرار‌ دهد.

ارز‌ دیجیتال دنت

آینده ارز‌ دیجیتال دنت

دنت (dent) با استفاده از پروتکل اینترنت صوتی (VOIP) و معامله ارز دیجیتال DENT خود، خدمات رو به عنوان یک “تلفن ارتباطی مجازی” ارائه می‌ دهد. مصرف کنندگان با محدودیت‌ های خرید سخت جهانی قدیمی رو به رو هستند که باعث می‌ شود داده‌ ها بیش از حد مورد استفاده قرار‌ بگیرند یا کم استفاده شوند، به این معنی که مشتریان پول نقدی را روی میز می‌ گذارند و از آن استفاده نمی کنند.

آنچه که معمولاً هدر می‌ رفت اکنون می‌ تواند رمزگذاری شود، خریداری شود، اهدا شود و از مرزها، حامل‌ ها و در نهایت کاربران انتقال یابد. تعهد شرکت به اهدای 1٪ ، به کشور‌‌‌های در حال توسعه نشانه حسن نیت در کمک به دسترسی بیشتر جهان به بازارهای جدید است. دستاوردهای این تیم تا به امروز چشمگیر بوده‌ است و آن ها قبلاً بیش از 3.5 میلیون کاربر داشته‌ اند.

البته نکته منفی که برای این ارز‌ دیجیتال وجود‌‌‌ دارد، درصد بالای توکن های اون در اختیار هیئت مدیره و اعضای شرکت دنت هست. البته این به معنای دست کاری قیمت توسط این افراد نیست. به طور کلی، ایده، اهداف و فعالیت های دنت تا الان بسیار چشمگیر بوده و مورد استقبال بعضی از متخصصین قرار گرفته. اما اینکه آیا این ارز می تواند مورد استقبال قرار بگیرد یا خیر بستگی به عمل به تعهدات شرکت دارد.

ارز‌ دیجیتال دنت

جمع بندی

ارز دیجیتال دنت یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار است که به دلیل فناوری مبتنی بر بلاک‌ چین و قابلیت‌ های منحصر به فرد خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ ای در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورد. این ارز دارای ویژگی‌ هایی نظیر امنیت بالا، سرعت تراکنش، هزینه کمتر و عدم وابستگی به بانک‌ ها و دولت‌ ها است. با توجه به این ویژگی‌ ها، ارز دیجیتال دنت می‌ تواند گزینه‌ مناسبی برای سرمایه‌ گذاری و انتقال دارایی‌ ها باشد. اما به هر حال، قبل از هر چیز باید به دقت و با شناخت کامل این بازار، به سرمایه‌ گذاری در این ارزها اقدام کرد.

از این که تا پایان این مقاله از سایت آریامانی با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای دریافت آموزش ها و اخبار جدیدتر به  کانال آریامانی مراجعه نمایید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید