همه چیز درباره اومیسگو

 

ارز دیجیتال اومیسگو چیست ؟

پلتفرم اومیسگو که توسط یک شرکت پردازش پرداخت‌ها با نام Omise تأسیس شده است، قصد دارد تا با استفاده از ارزدیجیتال OMG نحوه نگهداری و مباله‌ی دارایی‌ها توسط والت های الکترونیکی را تغییر داده و تسهیل نماید.

لذا این پلتفرم، یک راهکار مقیاس‌پذیری لایه دوم، برای انتقال ارزش بر روی شبکه اتریوم را ایجاد نموده است.

به‌این منظور، ارز دیجیتال اومیسگو شعار “افراد دارای حساب بانکی را بدون حساب بانکی کنید!” را برای خود اتخاذ کرده است. یعنی هدف آن ایجاد خدمات مالی برای تمامی افراد دنیاست، به‌نحوی که دیگر نیازی به سیستم بانکداری سنتی وجود نداشته باشد.

درحقیقت هدف پلتفرم OmiseGo ایجاد بستری مناسب، ایده‌آل و باامکانات برای انجام انواع تراکنش‌های مالی است، تا مردم سراسر دنیا، ازجمله کشورهای درحال توسعه را، از خدمات بانکی سنتی بی‌نیاز سازد.

ارز دیجیتال اومیسگو (OmiseGO) چیست و چگونه استخراج می شود؟

اومیسگو (OmiseGO) با نام اختصاری OMG، در واقع شبکه‌ای مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. که به عنوان یک سیستم باز و عمومی پرداخت‌های مالی عمل می‌کند که توسط یک کمپانی تایلندی در سال 2017 از طریق یک ICO معرفی گردید.

رمزارز این شبکه نیز با همین نام شناخته می‌شود. این شبکه از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند.

اومیسگو از یک توکن ERC-20 با نام OMG استفاده می‌کند که به صورت POS است. POS یعنی سیستم گواهی اثبات سهام که دیگر خبری از استخراج‌کننده‌ها نبوده و این اعتبارسنج‌ها هستند که تراکنش‌ها را تایید و به بلاک‌چین اضافه می‌کنند.

ویژگی‌های OmiseGO

شبکه OmiseGO، یک پروژه غیرمتمرکز و متن باز است که تراکنش‌های خود را بر روی بلاک چین اتریوم به ثبت می‌رساند.

از آنجایی که پروژه OmiseGO لایه امنیتی خود را از شبکه پلاسما دریافت می‌کند ، سطح تضمین شده‌ای از عدم تمرکز, و امنیت را به کاربران ارائه می‌دهد.

به علاوه موارد فوق، ارزدیجیتال OMG یکی از فعال‌ترین توکن‌ها بر بستر اتریوم است و دارایی قابل توجهی را به این بستر وارد می‌کند.

از جمله تراکنش‌های قابل انجام در شبکه اومیسگو، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  پرداخت‌های رمزارز
  •  تجارت B2B
  •  مدیریت دارایی
  •  تأمین مالی زنجیره تامین
  •  معاملات P2P
  • پشتیبانی از معاملات سوئیفت
  •  تراکنش‌های بین بلاک چینی

یکی دیگر از ویژگی‌های شبکه اومیسگو، ارائه قراردادهای هوشمند است. در نهایت ارزدیجیتال OMG به منظور سوخت انجام معاملات در اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به علاوه پشتیبانی از معاملات سوئیفت در اومیسگو، ابن شبکه را قادر ساخته تا در صرافی‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

چگونه ارز دیجیتال اومیسگو استخراج کنیم؟

اومیسگو مانند بیت‌کوین هم به کاربرها بلاک می‌دهد. در حقیقت کاربری که می‌خواهد استخراج کند می‌تواند بلاک دریافت کند و آن‌ها را به فروش برساند.

به این طریق می‌تواند به سوددهی برسد و استخراج خود را ادامه دهد. البته استخراج اومیسگو هم مانند دیگر ارزها نیازمند به سیستم سخت‌افزاری قوی است تا بتوان به یک سوددهی مناسب رسید.

بهترین والت برای اومیسگو، نسخه وب خود اومیسگو است اما بسیاری از صرافی‌ها هم از اومیسگو پشتیبانی می‌کنند و می‌توان از آن‌ها به عنوان یک والت نگاه کرد. البته خود توسعه دهندگان اومیسگو درحال ساخت یک والت برای موبایل هستند که کار کاربرها آسان‌تر شود.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید