همه چیز درباره ارز دیجیتال پاپیلوس

 

ارز دیجیتال پاپیلوس چیست؟

Populous یک سکوی بلاک‌چین است که قصد دارد صنعت تأمین مالی فاکتور 3 تریلیون دلاری را مختل کند. ادعا می‌کند که یک سیستم امتیاز دهی اعتباری مبتنی بر blockchain می‌تواند پایه و اساس یک سیستم مالی جدید برای مشاغل کوچک در سراسر جهان باشد. Populous یک سیستم همتا به همتا است که سرمایه فوری را در برابر درآمد آینده ارائه می‌دهد. نماد توکن رمزنگاری آن PPT است.

ارز دیجیتال پاپیلوس

سکه PPT در سال 2017 توسط استفان ویلیامز تأسیس شد. آقای ویلیامز پیشتر تحقیق Olympus را بنیان گذاشته بود، شرکتی مبتنی بر آنالیز و داده‌های مربوط به مشاغل. در ژوئن سال 2017، ICO Populous بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری کرد و بیش از 36 میلیون توکن را در هر 0.0011 ETH فروخت. Wisdom Oparaocha CTO Populous است.

Wisdom تقریباً ده سال است که در انواع مختلف زبان‌های توسعه نرم افزار تجربه دارد. به همراه استفان و خرد، جیسون توانگ به عنوان رئیس امور مالی فعالیت می‌کند. جیسون دارای مدرک MBA از دانشکده بازرگانی Cass و تجربه زیادی در صنعت مالی است.
پوپل می‌خواهد وقتی اعتبار مالی در فاضلاب تهیه شود، به یک استاندارد بین المللی تبدیل شود. مأموریت این شرکت ارائه روشی بدیل برای سرمایه گذاران، فراهم کردن راهی برای مشاغل برای دستیابی به پول نقد در کوتاه مدت و ارائه خدمات استثنایی در حین انجام این کار است.

اگرچه تیم Populous جوان است، اما آنها می‌خواهند راهی برای آسانتر کردن امور در مشاغل کوچک و متوسط ارائه دهند. در عین حال، این شرکت در نظر دارد آرامش خاطر خریداران را برای سرمایه گذاری های ایمن و هوشمند در اختیار خریداران قرار دهد.

استخراج و سرمایه‌گذاری بر روی پاپیلوس

ارزدیجیتال پاپیلوس یک توکن ERC20 بوده و نمی‌توان آن را استخراج کرد. توکن‌های پاپیلوس تحت عنوان PPT را تنها می‌توان توسط معامله بدست آورد. در واقع ارزدیجیتال پاپیلوس دارای سه توکن poken، PPT و PXT می‌باشد. pokenها یک ارز داخلی پلتفرم پاپیلوس بوده و هر Poken به صورت یک به یک مستقیماً به یک ارز فیات (Fiat) گره خورده شده است.

این توکن‌های ERC-20 برای خرید صورت حساب‌ها به کار می‌روند. این توکن‌ها را می‌توان در تمامی کیف‌پول‌هایی که قابلیت پشتیبانی از ERC-20 دارند، ذخیره کرد.

هدف ارز دیجیتال ( Populous ) چیست؟

هدف سکه PPT تأمین بودجه فوری برای مشاغل بدون استفاده از اشخاص ثالث است. پوپل با عقد قراردادهای هوشمند خود می‌خواهد به طور مستقل وجهی بین فروشندگان فاکتور و خریداران جمع آوری و آزاد کند. بزرگترین مشکلی که جمعیت حل می‌کند مسئله مکان است. با استفاده از PPT، کاربران می‌توانند این معاملات را بدون در نظر گرفتن مکانشان انجام دهند. و البته، از آنجا که همه چیز در blockchain ساکن است، هم شفاف است و هم بدون خطا.

آینده ارزدیجیتال پاپیلوس

پاپیلوس در تلاش برای رقابت در صنعت امور مالی و رشد طبیعی آینده این ارزدیجیتال را تحت تأثیر قرار خواهد داد. هم اکنون حدود ۳ میلیون شرکت روی پایگاه داده‌های XBRL پاپیلوس وجود دارند. توسعه‌دهندگان پاپیلوس در حال ساخت پلاتفورمی هستند که در آن شرکت‌ها می‌توانند صورت حساب‌های خود را در آن لیست کرده و سرمایه‌گذاران نیز با استفاده از توکن‌های خود آن‌ها را تأمین مالی نموده و همچنین سودهایی نیز روی این صورت حساب‌ها دریافت کنند.

پس از تأمین مالی توکن‌های PPT همراه با سود دریافت شده به سرمایه‌گذار برگردانده می شوند، از این رو سرمایه‌گذاران در پاپیلوس نه تنها شاهد افزایش ارزش ذاتی سرمایه‌گذاری خود همگام با افزایش بهای ارزدیجیتال پاپیلوس هستند، بلکه این سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صورت حساب کسب و کارها منجر به دریافت سود و افزایش میزان سرمایه آنان نیز می‌شود.

مزایای پاپیلوس

پاپیلوس چندین شراکت و همکاری بزرگ داشته است که پایداری آن را برای زمان زیادی تضمین می‌کنند. نبود هیچ جزو سومی در معاملات، علاوه‌بر افزایش سرعت انجام تراکنش، باعث کاهش هزینه آن نیز می‌شود. از آنجایی که تمامی صورت حساب‌ها به طور شفاف روی بلاک‌چین اتریوم ثبت می‌شوند، شانس خطا بسیار پایین بوده، و امنیت آن نیز بالا می‌باشد.

معایب پاپیلوس

رئیس کل و بنیان‌گذار پاپیلوس ویلیامز، توسط اعضای انجمن توسعه‌دهندگان این ارز به فساد و کلاه‌برداری متهم شده است. این معضل تاکنون تأثیر زیادی روی ارز پاپیلوس داشته است.

مجوز ارز دیجیتال ( Populous )

فروشندگان تنها کسانی نیستند که قبل از استفاده از محیط تأمین مالی فاکتور Populous، مجبور به کسب مجوز شوند. خریداران قبل از قرار دادن مناقصه در فاکتورها، باید از مدیر تأیید کنند. تأیید از طریق اعتبار سنجی Know-Your-Customer (KYC) بدست می آید که اگر خریدار از ارز فیات استفاده می‌کند، باید به Popotal ارسال شود.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید