ارز دیجیتال وی چین! ویچین چیست؟

وی چین

پروژه وی چین در ابتدای ماه ژوئن سال 2015 توسط سانی لو، مدیر ارشد سابق شرکت لوئیز ویتون چین، آغاز شد و تمرکز آن بر روی ساخت اکوسیستم تجاری آزاد و بدون نیاز به اعتماد برای توزیع اطلاعات شفاف، مشارکت موثر و انتقال سریع مقدار بود. در ابتدا، آن‌ ها ویچین توکن را ایجاد کردند که روی بلاک چین اتریوم کار می‌ کرد.

به علاوه، وی چین در سال 2018 به بلاک چین خود منتقل شد و کاملا تغییر شکل داد. سپس بلاک چین ویچین به بلاک چین ویچین تور تبدیل شد. هدف اولیه ویچین ایجاد تغییر در صنعت زنجیره تامین بوسیله شفاف سازی و قابلیت پیگیری داده‌ ها بود. بنابراین، بلاک چین آن در آینده قصد عرضه اولیه سکه (ICO) و برنامه‌ های غیر متمرکز (DApps) را بر روی پلتفرم VeChain و اینترنت اشیاء (IoT) دارد.

بیش از 90 کارمند تیم پشتیبان ویچین را تشکیل می‌ دهند که بیشتر آن ها برنامه نویس هستند. گوجیان لیانگ، مدیر ارشد فناوری، بیش از 18 سال تجربه در زمینه‌ هایی مانند دستگاه‌ های تلفن همراه و اینترنت اشیاء دارد و بیش از 100 اختراع در زمینه‌ های مختلف فناوری به ثبت رسانده است. کِوین فِنگ مدیر ارشد عملیات بنیاد VeChain است.

بعلاوه، وی در 12 سال فعالیت خود در بسیاری از پروژه‌ های فناوری PWC (شریک وی چین) به عنوان یک مشاور فنی مشارکت داشته است. سرانجام، جی ژانگ مدیر ارشد اجرایی است که تخصص فوق العاده‌ ای در زمینه فناوری اطلاعات و همچنین تجربه زیادی در طیف گسترده‌ ای از حوزه‌ های فناوری دارد.

وی چین

تعریف ارز دیجیتال وی‌ چین

ارز دیجیتال وی چین در سال 2015 توسط یک مهندس برق تولید شد. عرضه اولیه سکه وی‌ چین آگوست سال 2017 انجام شد. بلاک‌ چین وی‌ چین در سال 2018 آغاز به کار کرد و اولین بلاک این شبکه برای احترام به اتریوم نوشته شده بود.

به این دلیل که بلاک‌ چین وی‌ چین بر پایه اتریوم پایه‌ گذاری شده است، تخصص وی‌ چین برای مدیریت زنجیره تأمین است و فناوری بلاک‌ چین را با فناوری‌ های دیگر مانند NFC، RFID و QR Cod ها ترکیب می‌ کند. تا بتواند کالاهای لوکس و اقلام دارویی را ردیابی کند.

از آنجایی که وی‌ چین با قراردادهای هوشمند سازگار است، امکان ایجاد برنامه‌ های غیر متمرکز و حتی جدید بر بستر آن را می‌ دهد. برنامه‌ های غیر متمرکز وی‌ چین از طریق والت دسکتاپی، که مثل یک فروشگاه همه جانبه می‌ باشد قابل دسترسی‌ اند.

عرضه ارز وی چین و ارزش بازار آن

در حال حاضر، عرضه در گردش وی چین 55.4 میلیارد و تعداد کل عرضه آن 86.7 میلیارد است. بعلاوه، ارزش کل بازار این ارز در حدود 988 میلیون دلار بوده و در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد. همچنین حجم معاملات 24 ساعته آن تقریبا 152 میلیون دلار است.

وی چین

فناوری وی چین

وی چین یک پلتفرم غیر متمرکز ارائه می‌ دهد که در آن کسب و کارها می‌ توانند به راحتی و بدون دخالت شخص ثالث با یکدیگر تعامل و معامله کنند. علاوه براین، شرکت وی چین قصد دارد یک پلتفرم عملیاتی مختص راه حل‌ های تجاری ارائه دهد که می‌ تواند تا 10000 تراکنش را در ثانیه تضمین کند.

وی چین دو توکن دارد:

  • وی چین توکن: این ارز یک ذخیره برای استیکینگ اقتصادی و انتقال ارزش به پلتفرم است. بعلاوه، ویچین را می‌ توان در نودهای مختلف اقتصادی ” قفل کرد (گرو گذاشت)” و ویتور توکن تولید کرد که تراکنش‌ های شبکه را کنترل می‌ کند.
  • ویتور توکن: این “گَس” مورد نیاز برای انجام تراکنش‌ ها و معامله قراردادهای هوشمند است. برای مثال، هر بار که معامله‌ ای انجام می‌ شود، ویتور توکن مصرف می‌ شود و سپس از بین می‌ رود.

بنیاد وی چین

بنیاد وی چین وظیفه ساخت شبکه را در کنار دستیابی به تحقیق و توسعه فن آوری دارد.

همچنین مشارکت با شرکت‌ ها و کسب وکارهایی که تمایل به استفاده از خدمات فناوری بلاک چین دارند را تشویق و از آن‌ ها پشتیبانی می‌ کند. در حال حاضر، وی چین با شرکت‌ ها و کسب و کارهای زیر مشارکت فعال دارد:

  •  Babyghost
  • BitOcean
  • China Unicorn
  •  Directed Imported Goods
  • DNV GL
  •  eGrid Consulting Co.
  • Fanghuwang
  •  Healthcare Co Ltd
  •  Hyperledger
  •  Jiangsu Printed Electronics Co Ltd
  •  Kuehne & Nagel
  •  MadeForGoods
  •  Microsoft
  •  PwC (Singapore and China)
  •  Renault
  •  Xiamen Innov Information Technology Co Ltd
  •  China State Tobacco Monopoly Administration
  • China National Tobacco Corporation

ویژگی‌ های مهم وی چین

بلاک چین عمومی

  • هرکسی می‌ تواند برنامه‌ های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند را روی بلاک چین وی چین تور منتقل و پیاده سازی کند و گسترش دهد.
  • اینترنت اشیاء (IoT) داخلی و فناوری مدیریت زنجیره تامین
  • تجربیات پیاده سازی بلاک چین اثبات شده در صنایعی مانند کالاهای لوکس، نوشیدنی‌ ها و محصولات کشاورزی
  • پروتکل پرداخت کننده کارمزد تعیین شده
  • این بلاک چین از پروتکل پرداخت کننده کارمزد تعیین شده پشتیبانی می‌ کند، به این معنی که کاربران برنامه غیرمتمرکز نیازی به داشتن وی چین یا وی تور برای تایید تراکنش‌ ها ندارند، اگر توسعه دهندگان هزینه‌ های کارمزد مشخص شده را تضمین کنند.

مستر نود

نودها کیف پول‌ های قابل ردیابی (مانند کیف پول وی چین تور برای iOS و اندروید) هستند که حداقل مقدار مشخصی از وی چین در خود ذخیره دارند.

وی چین

چگونه وی چین بخریم؟

بنابراین، اگر به اندازه کافی اطلاعات درباره ویچین بدست آورده‌ اید و می‌ خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، می‌ توانید از راهنمایی‌ های مختصر که در زیر آمده، کمک بگیرید.

روش اول: استفاده از صرافی‌ های پشتیبان ویچین

یکی از ساده‌ ترین راه‌ ها برای خرید وی چین استفاده از صرافی‌ هایی است که از این ارز پشتیبانی می‌ کنند. می‌ توانید با پرداخت ریال، این ارز را به کیف پول خود منتقل کنید.

روش دوم: تبدیل بیت کوین به ویچین

روش دیگر، تبدیل بیت کوین یا سایر آلت کوین‌ ها در صرافی‌ های مختلف ارز رمزنگاری نظیر بایننس، اوکی اکس، کریپتو دات کام، کراکن و بیت فینکس به وی چین است.
توصیه می‌ شود که وجوه خود را در صرافی‌ ها نگه ندارید. زیرا آن‌ ها کلید خصوصی را به شما نمی‌ دهند و شما به این وجوه دسترسی ندارید.

بهترین کیف پول‌ ها برای ذخیره وی چین

اکنون که وی چین خریداری کرده‌ اید، احتمالا باید در جستجوی مکانی باشید تا بتوانید با خیال راحت آن را ذخیره کنید. در ادامه لیستی از بهترین کیف پول‌ ها برای این ارز آمده است:

کیف پول سخت افزاری:

احتمالا مطمئن‌ ترین و مقرون به صرفه‌ ترین روش برای ذخیره وی چین استفاده از یک کیف پول سخت افزاری است. بنابراین، می‌ توانید کیف پول لجر را خریداری کنید.

کیف پول کاغذی:

این یکی از ارزان‌ ترین و امن‌ ترین راه‌ ها برای ذخیره سرد وی چین است. بنابراین، می‌ توانید یک کیف پول کاغذی بسازید که شامل تمام کلیدهای عمومی و خصوصی شما باشد.

کیف پول های نرم افزاری:

این راحت‌ ترین و مطمئن‌ ترین راه برای ذخیره ارزهای شما است. اما از آن جا که کلیدهای شما آنلاین هستند، خطر از دست دادن وجوه وجود دارد. البته، آن‌ ها برای اهداف روزانه مناسب هستند. استفاده از کیف پول TrustWallet.I توصیه می‌ شود.

وی چین

نتیجه‌ گیری

وی‌ چین یک تیم با تجربه دارد و یکی از معتبرترین شرکت‌ های بلاک‌ چین در زمینه صنعت است. وی‌ چین یکی از معدود رمزارزهای سازمانی است که توانسته هم افراد و هم موسسات را برای رسیدن به ساخت یک اقتصاد بسیار شفاف به آن کمک کنند. آن‌ ها به دلیل مشارکت با دولت چین و غول‌ هایی مثل PWC دیگر نباید مشکلی در افزایش مشتریان خود داشته باشند.

وی‌ چین این امکان را برای کاربران ایجاد می‌ کند که افراد می‌ توانند ببینند این لباسی که می‌ خرند یا غذایی که می‌ خورند چیست و از کجا آمده. اگر وی‌ چین با سرعت فعلی به پیشرفت خود ادامه دهد، تعجبی ندارد که VET، یکی از برترین‌ های پنج تا ده سال آینده باشد.

از این که تا پایان این مقاله از سایت آریامانی با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای دریافت آموزش ها و اخبار جدیدتر به  کانال آریامانی مراجعه نمایید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید