افزایش قیمت آلت کوین‌ها در بازار

 

آلت کوین

بیت کوین یک هفته پس از ثبت رکورد جدید با قیمت 48.000 دلار ثابت ماند این در حالی است که آلت کوین‌ها قیمت صعودی را تجربه می‌کنند.

پس از انتشار خبر تسلا مبنی بر سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد دلاری در بیت کوین و همینطور حمایت چند شرکت بزرگ از آن، قیمت این ارز دیجیتال به رکورد جدیدی دست پیدا کرد اما طی چند روز اخیر قیمت بیت کوین در محدوده 48.000 دلار نوسان پیدا کرد که در همین حین قیمت آلت کوین‌ها افزایش یافتند.

امروز قیمت اتریوم نسبت به دیروز ثابت ماند و در حدود 1.840 دلار معامله می‌شود. اتریوم در طی هفته اخیر با رشد 15 درصدی روبرو بوده است.

قیمت کاردانو در 24 ساعت گذشته با 4.74 درصد کاهش به 0.88 دلار، قیمت ریپل با 2 درصد کاهش به 0.61 دلار و قیمت پولکادات با 3.7 درصد کاهش به 28.3 دلار رسید که در این هفته کاردانو 37 درصد، پولکادات 47 درصد و ریپل 44 درصد رشد کردند.

سایر کوین‌ها عملکرد مثبتی داشتند که بیشترین رشد مربوط به بایننس کوسن است که در 24 ساعت اخیر با 1 درصد کاهش به قیمت 131 دلار رسید.

در روز گذشته قیمت استلار با 3 درصد کاهش به قیمت 0.55 دلار رسید در حالیکه در هفته گذشته با 48 درصد افزایش روبرو بوده است.

همچنین در روز گذشته قیمت لایت کوین با 8 درصد به 222 دلار و چین لینک در روز گذشته با 12 درصد رشد به 34 دلار رسید.

دوازدهمین ارز دیجیتال یعنی دوج کوین در هفته اخیر 19 درصد افزایش داشته است و هم اکنون با قیمت 0.066 دلار معامله می‌شود که یکی از دلایل افزایش قیمت دوج کوین توجه افراد مشهور نسبت به این ارز دیجیتال بوده است یکی از این افراد مشهور که به افزایش این ارز دیجیتال کمک کرد ایلان ماسک بوده است.

از دیروز، سال نوی چینی (با تعطیلی 16 روزه) شروع شد. در این زمان قیمت ارزهای دیجیتال کاهش پیدا می‌کند، زیرا سرمایه‌گذاران چینی قسمتی از کوین‌هایشان را می‌فرروشند. از نظر تحلیل‌گران، سال نوی چینی بر قیمت بیت کوین و آلت کوین تاثیری نخواهد داشت چون معتقدند سهم قابل توجهی از بازار، مربوط به سرمایه‌گذاران نهادی غربی است.

 

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید