توییت ایلان ماسک درباره ارزهای دیجیتال

 

توییت جنجالی ایلان ماسک درباره آینده ارز دیجیتال

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و بنیان‌گذار شرکت‌هایی مثل پی‌پال، تسلا موتورز و اسپیس‌اکس است که این روزها در حساب توییترش در رابطه با ارز دیجیتال جنجال به پا کرده است. او در حساب توییرش یک نظرسنجی درباره آینده ارز دیجیتال به راه انداخته است و از کاربران خود خواسته که یکی از این دو گزینه را انتخاب کنند:

  1.  دوج کوین
  2. همه ارزهای دیجیتال با هم

جالب است بدانید که 70.5 درصد از کاربران به دوج کوین و تنها 29.5 درصد به گزینه دوم رای دادند. پس از اینکه ایلان ماسک توییت‌هایی راجع به دوج کوین منتشر کرد و آن را ارزدیجیتال مردم توصیف کرد، دوج کوین با 50 درصد صعود به 0.059 دلار رسید اما طولی نیانجامید که دوج کوین به 0.049 دلار کاهش پیدا کرد.

در پی حواشی‌ مربوط به سهام گیم استاپ و ممنوعیت معاملات آن در پلتفرم رابین هود و سایر پلتفرم‌ها، ایلان ماسک هشتک بیت کوین را در بیوی توییترش قرار داد و در پادکست “بیت کوین خوب است” اعلام کرد که طرفدار این ارز دیجیتال است. با این صحبت، بیت کوین 20 درصد رشد کرد و از 32.000 به 38.500 دلار رسید اما باز هم مانند دفعه قبل بیت کوین به 35.000 دلار رسید.

پنج شنبه 4 فوریه ایلان ماسک با توییت کردن درباره دوج کوین (ارز محبوبش) هشتک بیت کوین را از بیوی توییترش حذف کرد.

بیت کوین در محدوده 40.000 دلار معامله می‌شود و با ارزش 747 میلیارد دلاری سهمی 60 درصد از بازارهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید