9 سایت معرفی ارز دیجیتال جدید!

ارز دیجیتال جدید

خرید تتر

تریدرهای حرفه ای این را می دانند که یکی از پر سود ترین راه های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال، خرید ارز دیجیتال جدید است. در واقع اگر بتوانید جزء نفرات اول برای خرید یک ارز جدید باشید، سود بالایی را از خریدتان به دست می آورید. اما سوال اینجاست که از کجا بفهمیم ارز جدیدی وارد بازار شده است؟ در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید آشنا کنیم.

مزایای ارزهای دیجیتال جدید

دنیای کریپتوکارنسی، یک فناوری جدید است که فرصت های زیادی برای گسترش دارد. ما هر روز شاهد آپدیت لیست ارزهای دیجیتال و ظهور ارزهای جدید با کاربردهای متفاوت و متنوع هستیم. طبق تجربه می توان سوددهی بالای ارزهای دیجیتال جدید را مدتی پس از ورودشان به بازار تایید کرد. اما در این زمینه هم باید معامله گر با تجربه ای باشید تا بتوانید ارزی را انتخاب کنید که پتانسیل رشد بیشتری دارد.

به طور مثال قیمت هر بیت کوین در سال 2010 تنها 1 دلار بود و تنها در عرض 10 سال به 60 هزار دلار رسید! به همین ترتیب افرادی که بر روی این کوین سرمایه گذاری کرده بودند، سود کلانی را هم به دست آوردند.

اطلاع از لیست ارزهای دیجیتال جدید در صرافی ‌ها

چند راه مختلف برای اطلاع از ورود ارزهای جدید وجود دارد. به طور مثال:

  1. صرافی ها و وب سایت های معتبر فعال در زمینه ارزهای دیجیتال : این پلتفرم ها با توجه به سیاست های مالی خود، اقدام به معرفی ارزهای دیجیتال جدید و معتبر می کنند. به همین دلیل بهترین راه برای اطلاع رسانی هستند. برای دستیابی به این لیست باید به دنبال بخش new list در این وب سایت ها باشید.
  2. پلتفرم ‌های ICO : این پلتفرم ها که راهی برای اطلاع از عرضه اولیه های ارزهای دیجیتال هستند. اما در زمان استفاده از آن ها باید دقت کنید. برخی از عرضه اولیه ها تنها راهی برای کلاهبرداری هستند.
  3. شبکه‌ های اجتماعی مانند توییتر : بسیاری از برنامه نویسان و کارشناسان فعالیت خوبی در شبکه های اجتماعی دارند و از همین طریق جدیدترین اخبار را نیز در اختیار دیگران قرار می دهند. بهتر است با فالو کردن این افراد، به ورود رمزارزهای سودآور پی ببرید.

بیشتر بخوانید: خرید ووچر پرفکت مانی

ارز دیجیتال جدید

سایت ‌های معرفی ارز دیجیتال جدید

صرافی بایننس : این صرافی معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا است که اطلاعات کاملی در زمینه عرضه اولیه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. وارد بخش announcement شده و در قسمت New Cryptocurrency Listing لیستی از جدیدترین ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

کوین مارکن کپ : این سایت اطلاعات جامعی را درباره عرضه اولیه، چارت قیمت، وایت پیپر و … در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کوکوین : کوکوین مرجع خوبی برای کسب اطلاعات درباره ارز دیجیتال های جدید است. چراکه توانسته 20 درصد از کل معامله گران را برای خرید و فروش به سمت خود جذب کند. پس قطعا اطلاعات درستی را در این زمینه در اختیار آن ها قرار می دهد!

کوینکس : بررسی و تحلیل ارزهای دیجیتال یکی از کارهایی است که صرافی کوینکس به درستی به آن پرداخته‌است. این سایت از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند.

کوین مارکت کال : اگر قدرت خریداران به اندازه ای باشد که بتواند قیمت یک ارز دیجیتال را بالا ببرد، اصطلاحا به آن، ارز پامپی می گویند. این وب سایت مرجع خوبی برای معرفی ارزهای دیجیتال جدید پامپی است که تنها با یک سرچ ساده اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کریپتوکارنسی آلرتینگ : این وب سایت با ارسال پیغام به کاربران اخبار مختلفی را در اختیار آن ها قرار می دهد. برای دریافت اطلاعیه ارزهای جدید وارد بخش Coin Listing Alert شده و گزینه آن را فعال کنید.

کوین رنکینگ : تحلیل‌های مختلف، اخبار ارزهای جدید و حجم بازار ارزهای مختلف مواردی هستند که در کوین رنکینگ به آن ها پرداخته شده است.

لیستینگ اسپای : هدف اصلی از تاسیس لیستینگ اسپای، معرفی سایت های نامعتبر بود. اما امروزه برای اطلاع از لیست ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌شود.

توکن اسنیفر : TokenSniffer سایت خزانه داری آمریکا است که در بخش Newest Tokens جدیدترین ارزهای دیجیتال را به نمایش گذاشته‌است.

ارز دیجیتال جدید

قبل از خرید ارز دیجیتال جدید دقت کنید:

زمانی که یک ارز دیجیتال جدید در لیست یک سایت یا صرافی معتبر قرار بگیرد، قیمت آن نیز شروع به رشد خواهد کرد. تولید ارز دیجیتال جدید نیازمند زمان و تکنولوژی های مختلف است که برنامه نویسان و توسعه دهندگان با توجه به سیاست های خود، آن را طراحی می کنند. بعد از آن صرافی ها باید ارزهای جدید را از نظر اعتبار تایید کنند و آن ها را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار دهند.

پس اگر صرافی معتبری، ارز جدیدی را در لیست خود قرار داد، به این معناست که آن ارز دارای اعتبار است و می توان روی سودآوری آن حساب کرد. به طور کلی در زمان خرید ارز دیجیتال تازه وارد، بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  • حجم کل بازار ارز دیجیتال جدید
  • صرافی که ارز در لیست آن آمده است.
  • بررسی فضای مجازی و سایت های خبری در این زمینه
  • بررسی پشتوانه و اعتبار تیم ارز دیجیتال

ارز دیجیتال جدید

نتیجه گیری

سرمایه ‌گذاری روی ارزهای دیجیتال جدید مشروط بر اینکه از طریق کانال های معتبر معرفی شده‌باشد، سودده است. در صورت رعایت نکات گفته شده و استفاده از مراجع معتبری که به آن ها اشاره کردیم، شما نیز می توانید که سرمایه گذاری پر سود را تجربه نمایید. برای خواندن آموزش های بیشتر به وبلاگ آریامانی مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید