نقد کردن درآمد دلاری از قدم اول تا واریز به حساب بانکی!

بسیاری از افراد در داخل کشور ما به مشاغلی روی آورده‌اند که بتواند درآمد ارزی برایشان به همراه داشته‌باشد. هر فرد با توجه به تخصص خود تنها با یک لپ تاپ و یا گوشی هوشمند می تواند درآمد دلاری به دست آورد. این کار نسبت به سال های گذشته بسیار آسان تر شده و در سایت های مختلفی می توانید آگهی های استخدام در کشورهای دیگر را ببینید و نسبت به ارسال رزومه اقدام کنید. اما مسئله ای که وجود دارد، نقد کردن درآمد دلاری است.

ممکن است شما نیز برای تبدیل درآمدتان به ریال دچار مشکلاتی شوید. اما با شناخت روش های پرداخت ارزی بین المللی می توانید به آسانی این مشکلات را پشت سر بگذارید. همراه ما باشید تا با هم روش های های مختلف تبدیل درآمد ارزی به ریال را بررسی کنیم.

چرا درآمد دلاری؟

همه ما از قیمت و نوسانات بالای ارز و بخصوص دلار در کشور اطلاع داریم. متاسفانه سطح رفاه و زندگی مردم نیز به گره محکمی به این نوسانات خورده‌است. پس بسیاری از افراد با تخصص های خاص مانند تولیدکنندگان محتوا، برنامه نویسان و متخصصان سئو به دنبال مشاغل فریلنسری از خارج کشور هستند.

البته این کار به آسانی آنچه که گفته می شود نیست. برای رسیدن به درآمد دلاری باید تلاش بسیاری داشته‌باشید و با کسب تجربه و جلب رضایت کارفرمای خارجی به آنچه که هدفتان است‌، برسید .

نقد کردن درآمد دلاری

نقد کردن درآمد دلاری با چه روشی امکان پذیر است؟

همانطور که میدانید، تحریم های بین المللی که بر روی موارد مختلف از جمله روابط و امور بانکی تاثیرات منفی بسیاری گذاشته‌است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارهایی که روابط بین المللی دارند، در نقد کردن درآمد دلاری خود دچار مشکلات فراوانی شده اند.

با این حال راه های دیگری مانند استفاده از صرافی های آنلاین معتبر وجود دارد که تا حدود زیادی این مشکل را بر طرف کرده اند. چرا که تحریم های مالی و بین المللی هنوز نتوانسته اند عملکرد صرافی های آنلاین را محدود کنند!

البته نقد کردن درآمد دلاری تنها مشکل فریلنسرها نیست! دسترسی به سایت های مختلف جهان، ثبت نام در آن ها و روند پیچیده‌ای که برخی از این سایت ها برای کاربران ایرانی در نظر گرفته‌اند، از دیگر مشکلات فریلنسر هاست.

همچنین در صورتی که شخص مستقیما از سایت فریلنسری کار قبول کند، سایت تنها از طریق درگاه های پرداختی مشخصی حقوق را واریز می کند. اگر درگاه پرداخت نیز ایرانیان را تحریم کرده باشد، مشکل دو چندان خواهد شد.

چگونه از طریق سایت های فریلنسری درآمد دلاری را نقد کنیم؟

بهتر است قبل از ثبت نام و دریافت پروژه از سایت فریلنسری، شرایط و قوانین آن را بررسی کنید. نحوه پرداخت درآمد و درگاه های پرداخت از جمله مواردی است که نیاز به دقت بیشتری دارند. در واقع شما برای ثبت نام در سایت های معروفی مانند Freelancer، Fiverr و Upwork هیچ مشکلی ندارید و می توانید به صورت رایگان ثبت نام خود را انجام داده و با توجه به تخصصی که دارید پروژه های مختلفی را بگیرید.

اما مشکل اصلی زمانی رخ می دهد که شما پروژه را تحویل کارفرما داده اید و می خواهید درآمد خود را دریافت کنید. معمولا کارفرماها از طریق پی پال، وب مانی و پایر این کار را انجام می دهند. اما بهتر است از آن ها بخواهید که دستمزدتان را به صورت دلار پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی به شما بدهند.

بیشتر بخوانید : تفاوت وب مانی و پرفکت مانی!

صرافی معتبر برای نقد درامد دلاری در ایران

با یک سرچ ساده در اینترنت لیست طولانی از صرافی های آنلاین برای نقد کردن درآمد دلاری و یا تبدیل پرفکت مانی به ریال می توانید پیدا کیند. اما دقت کنید که قرار نیست همه این سایت ها از اعتبار کافی برخوردار باشند. بهتر از برای این کار ابتدا سایت صرافی را با دقت بررسی کرده و یا با پشتیبانی آن تماس بگیرید.

سایت آریامانی یکی از مطمئن ترین صرافی های آنلاین برای نقد کردن پرفکت مانی و ووچر است که به صورت آنی، مبلغ ریالی معادل را برای شما به حساب بانکیتان منتقل می کند.

پرفکت مانی یکی از بهترین روش های پرداختی است که خوشبختانه کاربران ایرانی را تحریم نکرده و به آسانی امکان تبدیل آن وجود دارد. بنابراین اگر کارفرمای شما قصد داشت که دستمزد شما را از طریق پرفکت مانی پرداخت کند، بدون فکر کردن قبول نمایید!

بیشتر بخوانید : نقد کردن پرفکت مانی در سایت آریامانی

نقد کردن درآمد دلاری

نتیجه گیری

دریافت پرفکت مانی به عنوان دستمزد، فرایند سریع و آسانی دارد. شما می ‌توانید درآمد خود را به صورت آنلاین دریافت کنید و نیازی به حضور حضوری در بانک یا مراجع مالی ندارید.

با دریافت پرفکت مانی به عنوان دستمزد، شما نیازی به تبدیل ارز به ریال ندارید و هزینه ‌های مربوط به تبدیل ارز را کاهش می ‌دهید. این مورد به ویژه برای افرادی که درآمد دلاری دریافت می‌کنند، می ‌تواند مزیتی مهم باشد.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید