کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی!

کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

خرید تتر

همه ما در طول ورزش کردن، مسیر رفت و برگشت به محل کار یا دانشگاه و… موسیقی گوش می‌ دهیم. اما آیا می‌ دانستید با گوش‌ دادن به موسیقی می‌ توانید درآمد کسب کنید. امروزه پلتفرم‌ هایی راه‌ اندازی شده‌ اند که شما می‌ توانید با گوش‌ دادن به موسیقی درآمد کسب کنید. افرادی که موسیقی گوش می‌ دهند و از طریق آن درآمد کسب می‌ کنند کیوریتور موسیقی نامیده می شوند. شما را در ادامه مقاله با تعدادی از پلتفرم‌ های کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی آشنا می‌ کنیم.
البته به همین سادگی هم که فکر می‌ کنید نیست؛ یک کیوریتور موسیقی باید به آرتیست‌ های مستقل و دسته‌ بندی خاصی از موسیقی را گوش دهد. روزانه صدها آهنگ از المان‌ های مختلف در این دسته‌ بندی‌ ها قرار می‌ گیرد هرچه این دسته‌ بندی‌ ها دقیق‌ تر باشد، این افراد بهتر می‌ توانند کار خود را انجام دهند.
درآمد این افراد بستگی به نوع موسیقی و اهدافی که برای آن‌ ها تعیین شده است متغییر است.
شیوه کار کسب درآمد با گوش‌ دادن به موسیقی به این صورت است که شما در پلتفرم‌ هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد ثبت نام می‌ کنید. پس از این که اطلاعات خود را کامل وارد کردید؛ و اطلاعات شما تأیید شد می‌ توانید کار خود را شروع کنید. به این صورت که موسیقی را گوش  و درآمد کسب می‌ کنید.

کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

کیوریتور استریم

افرادی که برای سرویس استریم کار می‌ کنند را کیوریتور استریم گویند. وظیفه آن‌ ها ایجاد لیست‌ های پخش محبوبی است که طرفداران زیادی دارند.
این پلتفرم‌ ها می‌ خواهند مراجعه‌ کنندگان به سایت و اپلیکیشن را همچنان درگیر خود کنند. کیوریتورهای موسیقی افرادی هستند که نسخه جدیدی از لیست‌ های پخش جدید را ایجاد می‌ کنند یا اینکه آن‌ ها را شکسته و به چندین بخش متنوع تقسیم می‌ کنند.
اکثر لیست‌ های پخش هزاران کاربر دارند؛ این افراد در یک رقابت بزرگ قصد دارند که جایگاهی را در لیست پخش‌ های محبوب داشته باشند. کیوریتورهای موسیقی که تازه شروع به کار کرده‌ اند لیست‌ های پخش متنوعی را ایجاد کرده و به محض اینکه افراد زیادی آن‌ ها را دنبال کردند هنرمندان زیادی به سراغ آن‌ ها آمده و دسترسی به چنین کیوریتورهایی ساده‌ تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چگونه از فروش کتاب های الکترونیکی درآمد کسب کنیم؟

کیوریتور رادیو

کیوریتور رادیو کسی است که آهنگ‌ های رادیو را براساس فرکانس و علایق شنوندگان انتخاب می‌ کنند. روزانه صدها آهنگ منتشر می‌ شود، کیوریتور رادیو باید تجزیه و تحلیل درستی از شنونگان داشته باشد تا در زمان مناسب آهنگ‌ هایی را پخش کنند که شنونده در ارتباط با آن بوده و فرکانس را تغییر نمی‌ دهد.

کیوریتور تجاری

این افراد باید سبک‌ های مختلف موسیقی را شناخته و بهترین گزینه را برای خلق و خوی خاص افراد، جمعیت شناسی، اهداف موسیقی، نوع و مکان مورد نظر توجه داشته باشند. این افراد لیستی متناسب با اهداف مشتری آماده می‌ کنند تا فضایی سرگرم کننده و ماجراجویانه برای مشتری ایجاد شود.
افراد ممکن است انتخاب‌ هایی داشته باشند که نیاز به فضایی آرام باشد. به همین دلیل این بخش یک مهارت بسیار مهم می‌ خواهد.
توجه داشته باشید همیشه قرار نیست به ژانر مورد علاقه خود گوش دهید پس باید با سبک‌ های مختلف موسیقی آشنا شوید.
حالا که می‌ دانید کیوریتور موسیقی چه کار شگفت انگیزی است.

کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

1. کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی در سایت RadioLoyalty

یکی از بهترین پلتفرم‌ ها برای کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی سایت RadioLoyalty است. شما به موزیک‌ های این وب سایت گوش می‌ کنید آن‌ ها هم پول شما را می‌ دهند. شما در این سایت علاوه‌ بر موزیک به تبلیغات هم گوش می‌ دهید و درآمد کسب می‌ کنید.
شما براساس هر 10 دقیقه که به موزیک گوش می‌ دهید 10 امتیاز کسب کرده و براساس امتیازهایتان درآمد کسب می‌ کنید.
سایت RadioLoyalty این اجازه را به شما نمی‌ دهد تا موسیقی را پخش کنید و به کار دیگری بپردازید؛ زیرا هر 5 دقیقه برای شما Captcha ارسال می‌ شود و شما با پر کردن این فرم به سایت نشان می‌ دهید که فعال هستید.

2. کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی در سایت Musicxray

خوانندگان و ترانه سراها موزیک‌ های خود در این سایت ثبت می‌ کنند کاربران این سایت‌ ها با گوش‌ دادن به این موسیقی‌ ها به موزیک امتیاز می‌ دهند و کسب درآمد می‌ کنند. سایت Musicxray فضایی را ایجاد کرده تا هنرمندان و استعدادیابان به طور مستقیم با یکدیگر در تعامل باشند. هنرمندان می‌ توانند مبلغی را به سایت بپردازند تا بتوانند برای خود طرفدار جذب کنند.
کاربرانی که به عنوان طرفدار در این سایت‌ ها ثبت‌ نام می‌ کنند به عنوان پوشش‌ دهی هنرمندان تازه کار به آن‌ ها مبلغی داده می‌ شود. متاسفانه این وب سایت فقط از طریق سیستم پی‌ پال تسویه حساب می‌ کند که این سیستم برای کاربران ایرانی مسدود است.

بیشتر بخوانید: 9 بازی برای کسب درآمد بیت کوین

3. کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی در سایت RadioEarn

شرکت Research Fm وب سایت RadioEarn را ایجاد کرد این سایت مخصوص کسانی است که نظرات خود را در خصوص ایستگاه‌ های رادیویی و موسیقی‌ های پخش شده از آن بیان می‌ کنند این وب سایت نظر سنجی‌ های خود را از طریق ایمیل تکمیل می‌ کند.

4. کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی در سایت Earnably

Earnably این سایت مانند دیگر سایت ها در ازای گوش دادن افراد به موسیقی به آن ها پول نقد و کارت هدیه اهدا می‌ کند. سایت Earnably برای انجام کارهای ساده آنلاین تدارک دیده شده است و باید با تکمیل فرم نظرسنجی از تماشای فیلم‌ های این مجموعه درآمد کسب کرد. شما می‌ توانید دوستان و آشنایان خود را به این سایت ارجاع دهید تا آن‌ ها از طریق لینک شما وارد سایت شوند. افرادی که از طریق لینک شما وارد سایت می‌ شوند به صورت مادام العمر 10 درصد از درآمد آن‌ ها را شما کسب می‌ کنید.
این سایت پرداخت‌ های نقدی خود را از طریق پی پال انجام می‌دهد.

کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی آشنا کنیم. همچنین با تعدادی از سایت‌ ها که از طریق آن‌ ها می‌ توانید با گوش دادن به موسیقی درآمد کسب کنید را به شما معرفی کنیم. حالا شما آماده‌ اید تا به عنوان یکی از علاقه‌ مندان به موسیقی درآمد ارزی خود را از این طریق بدست آورید.

از این که تا پایان مقاله کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی از سایت آریامانی با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای دریافت آموزش ها و اخبار جدیدتر به  کانال آریامانی مراجعه نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید