همه چیز درباره ویوزWaves

 

پلتفرم ویوز چگونه کار می‌کند؟

شما بسیار ساده می توانید توکن‌های ساخته شده و یا جا به جا کردن آن‌ها را بر روی پلتفرم بلاکچین انجام دهید. در اینجا یک مشکل ذاتی وجود دارد که در رمز ارز ویوز نیست.

طریقه استفاده از شبکه بلاکچین که مثلا در بیت کوین می‌بینید، شبکه مورد استفاده کاربر نیاز به آپدیت کردن هر تراکنش دارد. این به روزرسانی کردن تراکنش را ما به اسم Hard Fork می‌شناسیم.

آنچه ما در تاریخ بلاکچین مشاهده می‌کنیم، هارد فورکها، همراه با تعداد قابل توجهی از ریسک‌ها و تعداد کارهای زیاد است.

برای جلوگیری از این وضعیت، ویوز با پیاده سازی کردن پلاگین هایی به عنوان افزونه در سیستم مرکزی خود، کاربر به راحتی می تونه معامله خود را از طریق شبکه به سرانجام برساند. این یعنی قسمت آپدیت کردن تراکنش از سر راه برداشته می‌شود.

قابلیت‌های موجود در هسته نرم افزاری ویوز

  •  توکن‌های سفارسی کاربران
  •  صرافی غیرمتمرکز
  •  قراردادهای هوشمند

معماری ویوز

ویوز از نظر معماری با سایر ارزهای دیجیتال استفاده کننده از بلاکچین استفاده می‌کنند متفاوت است. این پلتفرم از معماری دولایه استفاده می‌کند و از نظر حجمی بسیار سبک، و همه نودهای شبکه را پشتیبانی می‌کند. این دقیقا رویکرد متفاوتی نسبت به بیت کوین می‌باشد.

تاریخچه ویوز

چند نفر از افردای که خالق ویوز هستند، قبلا در تیم NXT Project با یکدیگر همکار بودند. توزیع ضعیف سکه، عوض شدن دائمی تیم‌هایی که روی پروژه کار می‌کردند، تصمیمات اشتباه و بحث برانگیز و … تمام عواملی بود که آن‌ها پروژه قبلی را رها کرده و شروع به توسعه ویوز کردند.

طراح اصلی ویوز فردی به نام ساشا ایوانوف (Sasha Ivanov) می‌باشد که پیشنهاد ساخت این رمز ارز را داده است. پلتفرم ویوز با شرکت Deloitte (دیلویت) برای توزیع سکه و با سازمان اوراق بهادر روسیه (مسکو) برای ساخت پلتفرم بلاک چینی جهت توزیع دارایی‌های دیجیتال، همکاری داشته است.

ارز دیجیتال ویوز
ارز دیجیتال ویوز

معاملات ویوز

ویوز در ژوئن سال 2016 ، سکه‌های خود را کامل کرد و آن‌ها را به 16 میلیون دلار افزایش داد. پس از این اتفاق قیمت هر سکه از ویوز تا 80% رشد کرد و به قیمت 0.20$ رسید. این قیمت تا جولای سال 2017 تغییری نداشت اما در این ماه افزایش قابل قبولی پیدا کرد. در ادامه سال 2017 قیمت این سکه به آرامی رو به پایین حرکت کرد. اما در دسامبر همان سال به حداکثر قیمت خود رسیده و به عدد 17$ برای هر سکه دست یافت. اکنون ویوز در طی دو ماه گذشته قیمتی ما بین زیر 1 تا 1.5 دلار داشته است.

کیف پول ویوز

بهترین کیف پول برای نگهداری ویوز، استفاده از کیف پول خود این پلتفرم است. در این کیف پول شما می‌توانید سایر ارزهای دیجیتال خود را مانند: بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و … نیز در آن ذخیره کنید. همچنین امکان استخراج با قرض‌دادن سکه‌های ویوز به یک استخر نیز در این کیف پول وجود دارد. کیف پول ویوز در سایر پلتفرم‌ها مانند ویندوز، موبایل نیز دارای نرم افزار می‌باشد.
در پایان ویوز به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی توکن‌های خود را بسیازید، درشبکه بلاکچین آن‌ها را خرج یا تبدیل کنید و از آن برای کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین این رمز ارز دیجیتال قابلیت رقابت با سایر رمز ارزها بزرگ مانند اتریوم را دارد. اگر تیم پشت این رمز ارز دیجیتال بتواند با همین جدیت اقدام به روزرسانی های خوب برای این سکه انجام دهد، مطمئنا در آینده بیشتر نام ویوز را خواهیم شنید.

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید