ارز دیجیتال آمپ یا Amp چیست؟ معرفی رمزارز AMP به زبان ساده

 

ارز دیجیتال آمپ یا Amp چیست؟ 

آمپ یا Amp یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که با نماد AMP در مارکت کریپتو‌کارنسی شناخته می‌شود.

امپ روی شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هدف آن ایجاد امکان انتقال آنی و کارآمد ارزهای دیجیتال است. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های رمزارز AMP بیشتر آشنا کنیم، همراه داتیس نتورک باشید.

ارز دیجیتال آمپ یا Amp چیست؟

آمپ یا Amp یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که با نماد AMP در مارکت کریپتو‌کارنسی شناخته می‌شود. امپ روی شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هدف آن ایجاد امکان انتقال آنی و کارآمد ارزهای دیجیتال است.

ارز دیجیتال امپ (Amp) یک توکن ERC20است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. قراردادهای هوشمند امپ تحت مجوز ام‌ آی‌ تی (MIT) به عنوان یک استاندارد متن باز منتشر شده‌‌اند.

Amp توکن وثیقه دیجیتال است که برای تسهیل انتقال سریع و کارآمد طراحی شده است.

از این رمز به ویژه برای مواردی استفاده می‌‌شود که امنیت و غیرقابل بازگشت بودن را در اولویت خود قرار داده‌‌اند. آمپ به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ویژگی‌های قرارداد هوشمند ساخته شده برای وثیقه ، خطر ریسک را برای کاربران خود غیرمتمرکز کنید. نه کمتر نه بیشتر.

این توکن به طور خاص، امنیت و برگشت‌ ناپذیری تراکنش را اولویت خود قرار داده است که اعتبار معاملات رمزارزی را افزایش می‌دهد. پروسه تأیید تراکنش‌های رمزارزی ممکن است چند ثانیه، چند ساعت یا حتی چند روز طول بکشد.

در این حالت، شما می‌توانید با وثیقه‌گذاری توکن امپ (AMP) ارزش آن تراکنش تأییدنشده را تضمین کنید.

هنگامی که اجماع برای آن تراکنش خاص حاصل شد، توکن‌‌های امپ استفاده‌ شده به عنوان وثیقه آزاد می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای تضمین یک تراکنش دیگر استفاده کرد. در مقابل، اگر اجماع برای یک تراکنش خاص حاصل نشود، می‌توان توکن‌‌های امپ وثیقه را برای جبران خسارت لیکوئید کرد.

 

چه چیزی آمپ (AMP) را منحصر به فرد می کند؟

Amp سریع‌ترین و قابل تأییدترین وثیقه‌ای است که هرگونه انتقال را که قرار است در آینده انجام شود تسهیل می‌کند.

بنابراین هرگونه اقدام وابسته به انتقال می‌تواند بدون تاخیر ادامه یابد. با استفاده از آمپ به عنوان وثیقه، اشخاص حقیقی و حقوقی از امنیت و کارایی وثیقه اپ‌ تی بهره‌مند می‌شوند که به طور شفاف در دفتر کل بدون هیچگونه تغییری وجود دارد.

آمپر همچنین دارایی آگنوستیک است. مجموعه ویژگی‌های Amp با هر نوع انتقال دارایی – دیجیتال یا فیزیکی – سازگار است و بنابراین می‌تواند برای تسهیل معاملات فوری و برگشت ناپذیر برای هر نوع دارایی استفاده شود. برای سازماندهی فرآیند وثیقه گذاری در بلاکچین، Amp از مفهومی با عنوان پارتیشن‌های وثیقه استفاده می‌کند.

برای هر دارایی، فرآیند ، برنامه یا معامله ای که نیازمند صدور وثیقه داده می‌شود Amp پارتیشنی را تعیین می‌کند که با هر تعداد آدرس اپراتور قابل دسترسی یا مدیریت است. امکان کنترل دقیق و توسعه پذیری دقیق در مورد موارد استفاده تقریباً نامحدود را فراهم می‌کنند.

 

 

امتیاز به این مطلب
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید